תקשורת ומדיה

כוכבת הקרדשיאנס זועמת על נייק כי גייסה אישה טרנסג'נדרית

קייטלין ג'נר מגנה באופן מפתיע השבוע את מותג הספורט נייק לאור הבחירה שלו להעסיק שגרירה חדשה - אישה טנרסג'נדרית. ג'נר מאשימה את המותג בכך שהוא מנסה להיות "כוללני מדי" ולא מכבד את שאר האוכלוסייה
מערכת ice | 
נייקי (צילום unsplash)
קייטלין ג'נר, לשעבר ברוס ג'נר וכוכבת העונות הראשונות של סדרת הריאליטי של משפחת קרדשיאן, יוצאת במפתיעה נגד קמפיין חדש של חברת הספורט נייק, ובפרט נגד הפרזנטורית החדשה - אישה טרנסג'נדרית בשם דילן מולווייני. 
מולווייני הצעירה היא אושיית רשת ולאחרונה פרסמה ברצף של סטוריז באינסטגרם כי היא הופכת להיות שגרירה של המותג הפופולרי נייק. זמן קצר לאחר מכן, ג'נר - טרנסג'נדרית בעצמה שעשתה את השינוי בשנת 2015 - קראה לבחירה של נייק "מעוררת זעם".
בתגובה מעט לא מוסברת כתבה: "בתור מישהי שהעריצה את פועלו של המייסד השותף של החברה פיל נייט, זה כל כך מביש לראות חברה אמריקנית ואייקונית הופכת להיות כל כך woke". בכך, יש לציין, היא מתכוונת למושג המודרני למודעות לאפליה בין גזעים ומינים. 
לכך הוסיפה: "אנחנו יכולים להיות מכילים, אבל לא על חשבונם של הרוב המכריע של האנשים, ואנו יכולים להיות מכילים ומכבדים בו זמנית". כאמור, ג'נר לא ממש הסבירה מה בקמפיין החדש של מולווייני אינו מכבד עבור רוב האוכלוסייה ומדוע זה "מעורר" מדי לגייס אותה.
יותר מזה, לאחר שעברה הליך שינוי מין, ג'נר בעצמה דיברה מעט אחרת. בשנת 2016 הפכה להיות השגרירה של ליין מוצרי הספורט של המותג H&M, ואף אמרה בריאיון כי בגדי ספורט וספורט בכללי הוא תחום נהדר שדרכו ניתן להעביר מסרים וליצור הבנה והכלה. אם כן, לא ברור מה בדיוק השתנה עבור ג'נר, אך המבקרים שלה יאמרו כי מדובר בעובדה שג'נר כבר אינה מרתקת את התעשייה כמו פעם וכעת אחרות תופסות את מקומה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה