תקשורת ומדיה

טום אביב סוגר חשבון: "אתם צבועים, אפסים, נמאסתם"

השף שנמצא במיאמי מצא את מי שהכי הרגיזו אותו בהפגנות בתל אביב: "50 היפים והנכונים בסטורי מפגינים? אותם צבועים שזזים בין השקה לאירוע, אבל לא שוכחים להעלות סטורי של דגל ישראל עם כיתוב בושה או דמוקרטיה, אתם שבזמן לגימת הדרינק מוחים על פיטורי גלנט, אתם שהמחאה שלהם מוגשת עם קוד קופון"
מערכת ice |  2
טום אביב (צילום אינסטגרם/ טום אביב)
טום אביב שולף את הסכינים. עשרות אלפי מפגינים יצאו אמש (ראשון) לרחובות תל אביב, התפרעו, חסמו כבישים ומחו בצורה קולנית על פיטורי שר הביטחון יואב גלנט. ממקום מושבו במיאמי, זוכה מאסטר שף הביע בזעם את דעתו על מה שקורה בישראל וסגר חשבון עם לא מעט סלבס.
בצל ההפגנה נערך האירוע “50 היפים והנכונים” של פנאי פלוס במלון בובו בתל אביב, השמות הגדולים הגיעו ואביב החליט לתת להם שיעור: “50 היפים והנכונים בסטורי מפגינים? בושה, דמוקרטיה, שיק או שוק? בחרתי את דרכי בניכר, מתפעל מסעדה במיאמי, שמח בחלקי וקוצר שמחתי, אך לא מביע דעתי, על כך ויתרתי".

עוד כתב השף: “אבל אתם, אותם צבועים שזזים בין השקה לאירוע, אבל לא שוכחים להעלות סטורי של דגל ישראל עם כיתוב בושה או דמוקרטיה, אתם שבזמן לגימת הדרינק מוחים על פיטורי גלנט, אתם שהמחאה שלהם מוגשת עם קוד קופון.”

לסיום כתב אביב בצורה שניתן להבין היטב למי התכוון: “אתם הצבועים, אתם כל מה שמניע את העם הזה לאבדון. אייטם תמיד יותר חשוב מצד ו-15 דקות יותר חשובות מ-76 שנה. אפסים, נמאסתם”
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שב בשקט גזען מסריח ותכין את הארנק לפיצויים (ל"ת)
    קוף 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זה לא השף הגזען והאלים ? (ל"ת)
    לא מעניין אף אחד 06/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור