תקשורת ומדיה

נועה קירל בהלם: לא תאמינו מי הזמרת שעוקפת אותה בסיבוב

נועה קירל מסיימת במקום השני במצעד השירים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בישראל בשבוע החולף (19-25 במרץ) עם השיר של ישראל לאירוויזיון יוניקורן, זאת לאחר שאיבדה את הפסגה ללא אחרת מאשר הזמרת הצעירה שי המבר, עם שירה "אלי את לי פריז"
מערכת ice |  2
נועה קירל (צילום מסך חדשות 13)
הישג אדיר לזמרת הצעירה שי המבר, זאת לאחר שהשיר המצליח שלה "אלי את לי פריז", שמוביל את המצעד של שאזאם בישראל לאורך כל הימים האחרונים, מסיים גם במקום הראשון במצעד השירים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בישראל בשבוע החולף (19-25 במרץ), הישג אדיר לזמרת והיוצרת המדהימה, שעוקפת אפילו את נועה קירל עם השיר שייצג את ישראל באירוויזיון הקרוב "יוניקורן".
"אלי את לי פריז" נכתב והולחן על ידי שי המבר בעצמה, ומשלב בתוכו קטע הידוע מהשיר האייקוני L'Été indien, אחד מהשירים הצרפתיים הגדולים ביותר, שהתפרסם בשנת 1975 ועד היום נחשב לאלמותי. השילוב מרתק וסוחף לכדי יצירה נהדרת שכובשת כאמור את המקום הראשון במצעד בישראל, והופך בן רגע לאחד מהלהיטים הגדולים והמדוברים של השנה כשהוא מזנק את המקומות הראשונים במצעדים.
את השיר הפיק ניר מימון, שאחראי גם לניהול המוזיקלי של שי המבר, ועל צד הניהול האמנותי חתומה קרן פלס. המבר מיוצגת תחת טדי הפקות. כזכור, המבר פרצה בתוכניות הריאליטי מוזיקה "בית ספר למוזיקה" ו"הכוכב הבא", ואין ספק שממדובר בהישג חסר תקדים לזמרת הצעירה, שעוקפת את השיר של ישראל ליאוויזיון,
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קיירה של בערך עשור לפחות חמש שנים בטופ
    צצמצ 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למול קריירה של שיר אחד שקצת הלך לה דיי נועה מלכה ושי אמבר מוכשרת תפסיקו עם התחרותיות המגעילה
    סגור
  • 1.
    פחחח
    חי 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    6 4
    על מי אתם באים לעבוד? שי הזאת יותר משעממת מקרן פלס
    סגור