תקשורת ומדיה

יעל שלביה בדרך לקרב חתולות עם בת הזוג של האקס?

לאחר הפגישה המקרית ביום ההולדת של אור לוזון, מסתבר שיעל שלביה עומדת לפגוש את הנוכחית של האקס, יולי חמו, באופן תכוף למדיי - זו הסיבה
מערכת ice |  2
יעל שלביה (צילום אינסטגרם/ יעל שלביה)
יעל שלביה היא כבר ממזמן לא האקסית של ברנדון קורף, אלא הנוכחית של עומר אדם, כמובן לצד היותה דוגמנית מצליחה בפני עצמה. אבל, נדמה שבת הזוג הנוכחית של קורף, יולי חמו, מנסה קצת ללכת בעקבותיה של שלביה. על פי הדיווחים חמו, משוחררת טרייה, חתמה בסוכנות בה נמצאת שלביה, סוכנות יולי.
סוכנות יולי מייצגת טאלנטים מכל מיני סוגים אך חמו חתמה על הסכם בתחום הדוגמנות. כאמור חמו היא בת 21 ומשוחררת מצה"ל. טרם הגיוס הייתה חתומה אצל שי אביטל, אך לקראת הגיוס בחרה לא להתמקד בתחום. כעת עם השחרור היא בוחרת לעשות קאמבק וגם בוחרת להחליף את הסוכנות שלה (לא ממש מפתיע לאור ההאשמות הקשות נגד אביטל והבריחה שלו מהחוק).
לאחרונה שלביה נפגשה במקרה עם קורף וחמו ביום ההולדת של המכרה המשותפת אור לוזון. על פי הדיווחים האקסים לשעבר והנוכחית לא ממש בילו יחדיו זמן, אך כעת עם הקשר הנוסף בין השתיים ייתכן והן יאלצו לבלות קצת יותר זמן יחד. 
לאחרונה הייתה לא מעט ביקורת כלפי שלביה לאחר שפורסם שתופק סדרה על חייה. לסדרה דמיון לא קטן לסדרה בה השתתפה גל גדות, "בובות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יולי מעלפת
    יעל 12/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מנסה ללכת בדרכה של יעל? למה הסוכנות שייכת ליעל? יולי הרבה יותר יפה
    סגור
  • 12.22
    טושטוש 12/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יולי יפייפיה שיהיה לה בהצלחה
    סגור