תקשורת ומדיה

אמיר חצרוני תוקף: "בנימין נתניהו? סוחרי סמים עדיפים עליו"

פרופ' אמיר חצרוני התייחס בציוץ שהעלה לטוויטר לריצתו של העיתונאי אבישי עברי, שבעברו עבד בקמפיין הליכוד ב-2019, ברשימת מפלגת 'יש כיוון' של מקים 'טלגראס' בבחירות הקרובות: "היה תעמולן של פשיסט מסוכן, היום הוא מקדם מפלגה של סוחרי סמים"
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
מערכת הבחירות החמישית תוך פחות מארבע שנים תגיע לרגע השיא עם פתיחת הקלפיות בבוקר יום שלישי הקרוב, כאשר לצד המאבק על ראשות הממשלה בין יו"ר הליכוד בנימין נתניהו לגוש השינוי בראשות ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד, יש גם כמה מפלגות שככל הנראה יישארו מחוץ לכנסת הקרובה ולא יעברו את אחוז החסימה, אחת מהן היא גם מפלגת 'יש כיוון', בראשות עמוס דב סילבר, ממייסדי קבוצת 'טלגראס' לסחר בסמים באפליקציית טלגרם.
מי שמוצב במקום החמישי ברשימת 'יש כיוון' לכנסת הוא לא אחר מהעיתונאי אבישי עברי, לשעבר עורך ומגיש בחטיבת הדיגיטל של 'כאן 11', מגיש בערוץ הכנסת, כותב טורים בוואלה ומעריב וכמו כן, לשעבר גם עבד בקמפיין הליכוד ב-2019, עד שפוטר בעקבות 'סרטון הקברים', בו תקף את בני גנץ על רקע קברים של חללי צה"ל.

פרופ' אמיר חצרוני התייחס למעורבותו של עברי במפלגת 'יש כיוון' ולא פספס את ההזדמנות לתקוף את ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, כאשר כתב כך בטוויטר: "תרשו לי להיות אופטימי לקראת הבחירות. רק לפני שנתיים אבישי עברי היה עדיין תעמולן של פשיסט מסוכן. היום הוא מקדם מפלגה של סוחרי סמים. אמנם סוחרי סמים אף פעם לא היו כוס התה שלי (לצערי נאלצתי לפגוש אותם לא מעט בגלל נטייתי לתקן את האוטו אצל חאפרים בלוד) אבל הם עדיין עדיפים על ביבי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נגד ביבי.הממסלה תתפלאו אבל לא תחזיק מעמד ...
    נילי גל 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין סיכוי ממלת הליכוד לא תחזיק מעמד ...
    סגור
  • 1.
    אני נגד ביבי ואני אומר לך שאתה סם בפני עצמך!
    אלמוני 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וזה מוזר, כי דווקא מהמפלגה שלו מגיעים הרבה שאפשר להגדירם כבני משפחתך האובדים.
    סגור