תקשורת ומדיה

ניו יורק תובעת את סטארבקס על "פיטורין שלא בצדק"

עיריית ניו יורק תובעת את סטארבקס על "סיום התפקיד באופן שגוי" של בריסטה שעבד בחנות אסטוריה שהצביעה בעקבות המקרה להתאגד, כך אמר ביום שישי המחלקה להגנת הצרכנים והעובדים

מערכת ice | 
סטארבקס (צילום Istock)
אוסטין לוק, שעבד עבור סטארבקס בשש השנים האחרונות, זכה לשימורים ב-5 ביולי - חודש לאחר שהעובדים בחנות הצביעו בעד איגוד עובדים.
לוק הגיש תלונה ל-DCWP, שמצאה שסטארבקס נקמה בו על פעילות הארגון שלו.
סטארבקס טענה שהיא פיטרה אותו בשל אי מילוי שאלון COVID-19 ודיווח כוזב כי מפקח "הניח את ידו" על חזהו של לוק כדי למנוע ממנו להיכנס לחדר, לפי התלונה, שהוגשה ביום חמישי למשרד של משפטים ודיונים מנהליים.
"DCWP מוכנה להילחם על הכבוד והכבוד שמגיעים לכל העובדים מהמעסיקים שלהם", אמרה נציבת הארגון בהצהרה. "לכל עובדי המזון המהיר בניו יורק, אם אתם מאמינים שפיטרו אתכם שלא כדין ממקום העבודה שלכם, אל תהססו לפנות אלינו".

הסוכנות קוראת לסטארבקס להחזיר ללוק את עבודתו, להחזיר לו שכר ופיצויים אחרים על אובדן עבודה. והיא מחייבת את ענקית הג'אווה לשלם קנסות אזרחיים על הפרת חוק שבוע העבודה ההוגן של העיר.
סטארבקס אמרה בהצהרה, "איננו מגיבים על התדיינות משפטית תלויה ועומדת. עם זאת, אנו מתכוונים להתגונן מפני ההפרות לכאורה של חוק הצדק של העיר ניו יורק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה