תקשורת ומדיה

ישראל כץ נגד התקשורת: "פייק. אין מו"מ לממשלה חלופית"

לאחר שרבו השמועות על מהלכים מתחת לפני השטח לכיבוש ראשות הליכוד דרך המרכז המפלגה והקמת ממשלה חלופית, ישראל כץ מכחיש את הפרסומים ומכל וכל וטוען שלא יעשה שום מהלך לפני שנתניהו יכריז רשמית על פרישה
מערכת ice |  2
ישראל כ"ץ (צילום פייסבוק/ ישראל כץ)
בסוף השבוע האחרון, עם הדיונים הבלתי נגמרים על עסקת הטיעון המתגבשת של רוה"מ לשעבר בנימין נתניהו, עלו לכותרות גם שמועות מתוך הליכוד על כך שישראל כץ כבר מנהל משא ומתן להקמת ממשלה חלופית בכנסת הנוכחית. 
השרה לשעבר מירי רגב תקפה אותו אתמול בטוויטר וכתבה: "ישראל כ"ץ, עצור את חרושת השמועות עכשיו ותצהיר שלא ניהלת שום מגעים עם אלה שקרעו את הליכוד ובגללם אנחנו באופוזיציה. הליכוד סיים להיות סל המיחזור של הפוליטיקה בישראל"
היום (ראשון) כץ מפרסם הודעה עם הכחשה גורפת למשא ומתן: "אני מדגיש בצורה ברורה שאני לא מקיים שום מו״מ עם אף גורם בקואליציה ביחס להרכבת ממשלה" כתב כץ, אך אישר את כך שלאחר פרישת נתניהו הוא מתכנן מהלך להשתלטות על הליכוד מתוך כוחו במרכז המפלגה: "אם וכאשר נתניהו יחליט לעזוב, וזו החלטה לגמרי אישית שלו, אצטער מאוד על הנסיבות שהביאו לכך ולאחר מכן אפעל בהתאם לחוקת הליכוד כדי להיבחר בתוך מרכז הליכוד שלנו כיו״ר הזמני של הליכוד ולהרכיב במהירות ממשלה בראשות הליכוד עוד בכנסת הנוכחית."
 
כץ תקף את התקשורת שלדבריו מפיצה חדשות כזב: "שותפיי היקרים לתנועת הליכוד המפוארת, אנו עדים לצערי בימים האחרונים למערכת משומנת היטב של גורמים עלומי שם שפועלת מסביב לשעון וממציאה פייק ניוז, מפיצה שמועות זדוניות ובעיקר משדרת לחץ אטומי."
בהמשך תקף גם את מירי רגב שכזכור תקפה אותו אתמול: "הכפשות מכוערות, מבול הודעות, תדרוכים והנדסת תודעה היא לא דרכנו- לא דרך הליכוד! אני גדלתי בליכוד, יחד איתכם- ההתנהגות הפסולה הזו זרה לנו, אנחנו משפחה חמה ומלוכדת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ביביסטים עלובים, מה עם העבריין והפושע אריה דרעי
    שמעון זיבלין 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תקראו את עלילותיו של ישראל כץ שסטודנט באוניברסיטה העברית, כבר אז הוא הביא הישגים מדהימים למדינה, והוא יהיה ראש ממשלה סבבה, כהן הצדק הזה.
    סגור
  • 1.
    חה חה חה: ישראל כ"ץ עשה למירי רגב בית ספר בפוליטיקה
    דרור נווה 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    12 0
    למירי רגב יש פנטזיות על התמודדות לראשות הליכוד, "כי היא מזרחית". בסדר. ראינו מה היא שווה בסקרים. אין לה תמיכה. גם מזרחים לא מצביעים לה. היא זיהתה נכון שכ"ץ כבר בחצי הדרך להשתלטות על התנועה ודרשה ממנו להצהיר נאמנות לביבי, שנמצא כבר עם רגל וחצי בעסקת טיעון. רק מה? ההצהרה של כ"ץ רק מוסיפה עוד דלק לרחש-בחש של "היום שאחרי ביבי" - מה שהופך את ביבי לברווז צולע באופן מיידי ומשאיר את דוברת ההתנתקות הרחק מאחור. מהלך פוליטי מעולה של מי שהולך להנהיג את הליכוד. שיהיה בהצלחה.
    סגור