ויראלי

נתניהו יפרוש מפוליטיקה? "יום קלון וחרפה"

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ממשיך בגיל 72 להיות הדבר החם ביותר ברשת. הפעם, עסקת הטיעון המתגבשת שלו היא הנושא המדובר ביותר שקרה בשבוע האחרון ברחבי הרשת על פי נתונים שנאספו ונותחו על ידי חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת. אלו הפוסטים הכי בולטים בנושא
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
בשבועיים האחרונים החלו הפרסומים על עסקת הטיעון המתגבשת של ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה, בנימין נתניהו. בשבוע שעבר, החלה הפגנה מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט. השבוע, הנושא היה המדובר ביותר שקרה בשבוע האחרון ברחבי הרשת  על פי נתונים שנאספו ונותחו על ידי חברת סקופר המתמחה בניטור מדיה ומחקרי שיח ברשת.
אלו הפוסטים הכי בולטים בנושא:
שרון גל בפאנל של מומחים - שרון גל פתח פאנל שכלל את האסטרטג רונן צור, עו"ד ציון אמיר, עו"ד קובי סודרי וכתבת ישראל היום בכנסת דניאל רוט-אבנרי. במהלך הסרטון שאורכו יותר מ-9 דקות והועלה לדף הפייסבוק  של שרון גל, עו"ד ציון אמיר מי שהוגדר על ידי שרון גל כאחד מבכירי הפרקליטים במדינה קרא לנתניהו לא ללכת לעסקת הטיעון. 
הפוסט של שרון גל זכה לכ-8,900 לייקים, כאלף תגובות וכ-165 אלף צפיות בסך הכל.
 
ישראל בידור בהלם תרבות- בדף האינסטגרם ישראל בידור דיווחו על  עסקת הטיעון המתגבשת וכתבו בסימן שאלה האם בנימין נתניהו יפרוש מפוליטיקה? בפוסט עצמו דווח: "דרמה בזירה הפוליטית ברמה שגם אנחנו לא יכולנו להתעלם: יושב ראש הליכוד וראש הממשלה לשעבר, מר בנימין נתניהו, במגעים לגבי עסקת טיעון במסגרתה יפרוש באופן רשמי מהחיים הפוליטיים. אם ההערכות נכונה, העסקה תחתם בשבוע הבא".
הפוסט של ישראל בידור זכה ל-77.6 אלף לייקים ו-10.1 אלף תגובות. ביניהן, אביבית בר זוהר שהגיבה: "אה נכון וראש ממשלה עם 5 מנדטים יכול להיות ראש ממשלה !??? ליבו של העם היה ותמיד יהיה עם בנימין נתניהו למרות הכל הוא העמיד את המדינה הזאת על הרגליים והיחיד שידע להתנהל ברגעי משבר זהו סוף העולםם הגיע ... ואנחנו נישאר עם משטר דיקטטורי שלא עומד באף מילה שלו".
 
חיים לוינסון מכין את התגובות לגלית דיסטל-אטבריאן- העיתונאי חיים לוינסון עקץ את ח"כ גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד עם תגובות שלה לקראת עסקת הטיעון. לוינסון כתב בשבת האחרונה: "‏מכין לגלית דיסטל את כל התגובות לשבוע הקרוב: ‏יש עסקת טיעון - נתניהו גאון. הוציא עסקה מדהימה לא הודה בשום דבר. ‏קשיים בעסקה - נתניהו גאון. נותן למנדבליט לזחול. מה איכפת לא. ‏העסקה מתפוצצת - נתניהו גאון. הולך למשפט ומנצח. ‏נתניהו מוכן לשבת בכלא - נתניהו גאון. יכתוב ספר".
הציוץ של לוינסון זכה לכ-110 ציוצים מחדש, כ-2,700 לייקים ו-91  תגובות.
אהוד ברק בטור לידיעות- ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, מאויביו המוכרים ביותר של נתניהו, פרסם טור ב"ידיעות אחרונות". ברק קידם את הטור שלו עם ציוץ בטוויטר שבו כתב: "היום בו תאושר עסקת הטיעון הנידונה לנתניהו ייזכר בעתיד כיום קלון וחרפה. לא רק על שום טבען של פרשיות השחיתות הנידונות; אלא בראש וראשונה מכח התנהגותו לאחר שהואשם. ישראל תיזרק עמוק ולטווח ארוך לסטנדרטים מושחתים של ׳עולם שלישי׳. קראו, שתפו והפיצו".
הציוץ זכה ל-2,315 לייקים, כ-500 ציוצים מחדש וכ-600 תגובות. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש לדייק: אהוד חם צוואר ברק
    רינה 02/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שמו המלא.
    סגור
  • 1.
    העביר כסף לחברות שלו
    ברק הסתום 01/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועוד מביע דיעה. בושה לפוליטיקאים שמוצצים את דמינו במיסים שהם יצרו לטובת עצמם. ואנחנו בקושי סוגרים את החודש.
    סגור