תקשורת ומדיה

ביקורת קשה על המפכ"ל בעקבות האשמת בן גביר בהמרדה: "חלש ומוכה", "שפל המדרגה"

בעקבות הקריאה של הח"כ לפטר את קובי שבתאי לאחר שזה האשים אותו בהסלמה לאינתיפאדה, המפכ"ל חוטף מכל הכיוונים. אלדד יניב: "למפכל אין אומץ לומר ואנחנו כבר יודעים לבד: זה שבנגביר הוא הידיים של נתניהו", מיכאל בן ארי: "מאשים ולועס מסטיק, חרפה"
מערכת ice |  15
איתמר בן גביר וקובי שבתאי (צילום יונתן סינדל פלאש90)
המלחמה בין מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי לחבר הכנסת איתמר בן גביר עולה הבוקר (שישי) שלב נוסף. בן גביר החליט להוציא לדרך קמפיין הקורא לשבתאי להתפטר: "נכשלת, הביתה". בעקבות הדברים שוחררה כרזה הקוראה לפעולה שכזו. הכרזה החדשה של בן גביר גורסת כי: "קובי שבתאי, הפקרת את תושבי לוד, הפקרת את ביטחוננו, ועכשיו אתה מאשים את בן גביר? נכשלת, הביתה"
הרקע לדברים הם כמובן האמירות של המפכ"ל לפיהן: "בן גביר הצית את האינתיפאדה" ובכך הפיל את האשמה על ההסלמה במצב על הח"כ מעוצמה יהודית. בסרטון שהוציא בן גביר כאמור הוא טען: "קראתי לפטר את המפכ"ל ולכן מתדרכים נגדי, זה לא יסתום לי את הפה, המפכ"ל צריך ללכת הביתה". 
אלדד יניב התייחס לנושא: "מפכ"ל חלש ומוכה ממירון שחייב את בחירתו לביבי, מעז לעמוד ולמלמל את האמת: בנגביר הדליק את האינתיפאדה הזו. מה שלמפכל אין אומץ לומר ואנחנו כבר יודעים לבד: זה שבנגביר הוא הידיים של נתניהו. ושניהם עם אוחנה וסמוטריץ הדליקו פה בדם קר ובאכזריות את המדינה כדי לפרק את ממשלת השינוי. והצליחו".
 
גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד כתבה בנושא: "בבוקר איתמר בן גביר קורא למפכ"ל להתפטר אז בערב המפכ"ל מכניס לו ומראה לו מה זה. אני רחוקה מלהסכים עם ההתנהלות של בן גביר, אבל הטענה הזאת שיוצאת בזמן שבית כנסת יהודי נוסף עולה באש - וואלה, שפל המדרגה".
מגיש החדש עופר חדד הבהיר: "חולק מהותית על בן גביר ועל הבחירות שלו אבל מציע למפכל להתמקד בהגנה על בתי כנסת שנשרפים בזה אחר זה, חמישה במספר עד כה, במקום להתנער מחלקו של הארגון שבראשו הוא עומד ולגלגל אותו הלאה לאישי ציבור".
 
חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי טען: "דיווח: לוד ננטשת ע״י משפחות יהודיות, והשכנים הערבים ׳מהשכנות הטובה׳, צוהלים למראה שכניהם, משפחות על ילדיהם, אורזות מזוודות ונמלטות. על הבתים נשארו לשמור לוחמים מהגבעות. הזהרנו התרענו! חשבתי שכשזה יקרה, מדינת ישראל תכה באויב. ואז קיבלנו את שבתאי מאשים את בן גביר ולועס מסטיק. חרפה!".
ינון מגל הבהיר את דעתו הברורה בנושא: "בבוקר בן גביר קרא למפכ"ל להתפטר בערב המפכל האשים את בן גביר באחריות למהומות עדיף ששבתאי יאפס את כוחותיו לעצור את הטירוף ברחובות זו אחריות שלו".
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    בן גביר אוהב ישראל
    דוד 05/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין כמו בן גביר אוהב ישראל
    סגור
  • 11.
    תביעה יצוגית
    נועם 05/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן להגיש תביעה יצוגית נגד המשטרה על הפקרת תושבי ישראל ואי ביצוע תפקידם בהגנת הציבור
    סגור
  • 10.
    גביר
    מיקי. 05/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן גביר אשם ואשם. לא צריך להיות בפוליטיקה. יהודי קיצוני שרק מחבה את השטח.המפכל ישאר ואתה תלך.
    סגור
  • 9.
    בן גביר
    משה 05/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האדון למרות שלא שירת בצהל נבחר כחבר בוועדת חוץ ובטחון.האם לצחוק או לבכות.חלק בוועדת החוץ והבטחון האם כדי להודיע לנערי הגבעות לחברי להבה לחברי לפמיליה על מחסומים ומעצרים.חחחחחח
    סגור
  • בובה
    ספר 05/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר ביטחון מאחוריו כך שהוא יכול להשתלח בכל אחד מבעלי התפקידים.מר ביטחון מבטיח לאנשי הדרום שקט כבר 12שנה ומה מקבלים "כלום כי לא יהיה כלום" ובכל זאת מצביעים לו
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    העיתונאי שונא, ולכל מאשים בלא שכל (ל"ת)
    מרין 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    בן גביר
    דור 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רד לנו מהחיים אתה והאחים שלך הרסתם את חיינו
    סגור
  • 6.
    בן גביר
    שמוליק 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המפכ"ל אמר מה שהרבה חושבים על בן גביר הגזען הנאלח
    סגור
  • אתה מדבר כמו אנטישמי (ל"ת)
    אסי שלמה 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    אין משילות אין ביטחון לאזרחי המדינה היהודים.
    איל 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני תוהה האם המשטרע הם חלק מכנופיית הפורעים/רוצחים? במקום להכות בערבים הפורעים עוצרים יהודים המגנים על נפשם משפחתויהם ורכושם. שוטרים עומדים מנגד ולא עושים דבר כדי לסייע לזעקותיהם לעזרה של היהודים בלוד. איפה אוחנה ? איפה המפכ"ל שציפו ממנו להרים וגבעות? בחו"ל זה לא היה קורה. בתי כנסת נשרפים בזה אחר זה ואין עוצר. איפה הרבנים? מדוע קולם לא נשמע? המצב מפחיד מייאש וחסר תקווה. לפזר את משטרת ישראל ולהקים משטרה יהודית שאינה פוחדת מבג"ץ.
    סגור
  • 4.
    ״ישחקו הנערים לפנינו״
    ח״ן 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסיפור המקורי, עם אבנר בן נר- הם הרגו אחד את השני!
    סגור
  • 3.
    עם מפכ"ל כזה התבוסה היהודית מובטחת. (ל"ת)
    לירון 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 2.
    מצב נתון
    חוויאר 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שני אשמים מאשימים אחד את השני וארכיטקט ומבשל הדייסה השלישי והנהנה העיקרי מפירותיה נותר צח. תרומתו של בן גביר לתסיסה אינה פוטרת את המשטרה מהחובה לטפל במצב הנתון שנוצר וטינה מפחיתה במאומה מהכישלון להשתלט על הפורעים. חלק נכבד מכישלון המשטרה נובע מהמדיניות של המתמשכת של החלשתה הן במינוי מפכ"ל הן בתקציבים והן בכוח אדם. האחראים והנהנים העיקריים מהמצב שנוצר הם הממשלות של נתניהו והעומד בראשן.
    סגור
  • 1.
    בן גביר זה כמו הימלר (ל"ת)
    דן 05/2021/14
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • תשאיר את הפרטים
    אסי שלמה 05/2021/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תהיה גבר ותשאיר את כל הפרטים שלך. בוא תרשום לו את זה או תגיד לו בפנים.
    סגור