תקשורת ומדיה

רינה מצליח חוטפת מהרשות השנייה: "פוגעת אנושות בחברה החרדית"

העיתונאית דיברה בהכללה כנגד המגזר החרדי ואלפים פנו לנציב תלונות הציבור בבקשה להדיחה. הרשות השנייה על דבריה של מצליח: "התבטאות פוגענית ולא ראויה"
אילן שניג |  84
רינה מצליח (צילום יחצ)
"התבטאות אומללה, פוגענית ולא ראויה", כך מגדיר נציב תלונות הציבור ברשות השנייה את דבריה של רינה מצליח באולפן שישי לפני כחודשיים. בדבריה, טענה אז מצליח בהקשר משבר הקורונה כי: "החרדים צריכים ללמוד; הם חייבים לקבל את המדינה לטוב ולרע. אנחנו רוצים לסייע להם ואני מקווה שהיום יסייעו לכל תושבי בני ברק לעבור גם את השבת, גם את החג וגם לצאת מהתחלואה הקשה. אבל מערכת היחסים הזו חייבת להשתנות. זה לא יכול להיות שהחרדים מרגישים בלתי מחויבים לצווי המדינה".  
דבריה קוממו את דנה ויס שישבה לצידה וקטעה אותה כשאמרה כי מצליח לא יכולה להתבטא באופן זה. על כך השיבה מצליח כי "אני רוצה להגיד את מה שאני רוצה ואחר כך את תגידי את מה שאת רוצה. אני רוצה להגיד שזה רוב החרדים", ואילו ויס ענתה לה כי "זה לא רוב החרדים". את דבריה סיימה מצליח בכך שאמרה: "כל מי שיגיד לי שמדובר בשנאת חרדים – לא. מדובר באהבה ובדאגה למדינה".
דבריה גרמו לסערה בקרב גופי התקשורת החרדים, כמו גם הקימו עליה מגוון קולות ברשת, בהם זה של בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שהתייצב להגנת החרדים ותקף את ערוץ 12.
קראו עוד ב-ice
בתגובתו למכתבה של יו"ר המועצה יוליה שמואלוב ברקוביץ כתב מנכ"ל חברת החדשות, אבי וייס, כי חברת החדשות הבהירה את הדברים למחרת במהלך התוכנית "שש עם עודד בן עמי". עוד הוסיף כי גם בקרב הנהגת החברה החרדית נשמעה ביקורת על התנהלותם של חלקים מציבור זה בעת התפרצות מגפת הקורונה, כדוגמת השר אריה דרעי שהכה על חטא על התנהלות החברה החרדית במהלך משבר הקורונה. עם זאת, הוסיף מנכ"ל חברת החדשות, כי לא הייתה כל מטרה לפגוע במגזר זה או אחר וכי אם מי מהצופים נפגע מהדברים, חברת החדשות מצרה על כך.
כעת מגיעה גם תגובת רשות השנייה. במכתב ששלח נציב תלונות הציבור ברשות השנייה, בתגובה לפניית ארגון בצלמו, הוא כותב "התבטאות זו של רינה מצליח, שיש בה משום סימון אשמים במצב, גורמת לקיטוב ופוגעת באופן אנוש בחברה החרדית. אם לא די בכך שמדובר בהתבטאות אומללה, הרי שאין באולפן נציג חרדי שיגיב להתבטאות זו ויגן על החברה החרדית". עוד הוא מוסיף "אני סבור כי תיוג זה של רוב רובה של החברה החרדית תוך הטחת האשמות אלה, דווקא בתקופה קשה זו שבה נמצאים כלל אזרחי ישראל ובהם החברה החרדית, הייתה פוגענית ולא ראויה".
"אנחנו מברכים על החלטת הנציב", נמסר מארגון בצלמו. "הנציב קבע חד משמעית כי דבריה של רינה מצליח אינם חוסים תחת חופש הביטוי ומהווים דברים פוגעניים. צר לנו שחדשות 12 לא נקנסו, אולם ברור שלהבא רינה מצליח וחבריה לתקשורת יזהרו שבעתיים".
תגובות לכתבה(84):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 71.
    רינה מצליח
    אזרח מודאג 10/2020/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    צודקת. אמרה דברים של טעם. גם לא התלהמה אין שם בעיה. מי שעושה מזה עניין לא רואה את המציאות
    סגור
  • 70.
    אישה דוחה ולא ראוייה
    פרופ׳ ירדני 06/2020/09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אינני אדם דתי אולם ההשתלחויות שלה בדתיים ובעורך ישראל היום באולפן שישי מביאות בחילה לעם ישראל. היא עצבנית פועלת באימפולסיביות וכנראה שזמנה על המרקע תם. מספיק עייפנו ממנה!
    סגור
  • 69.
    לא מצליח
    לרינה 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    צריך להעזיב אותה מתפקידה. לא ראויה. היא נגד החברה החרדית ומדברת בגנותם. לא יפה מצידה.
    סגור
  • 68.
    לא שייך חרדים לא חרדים.מצליח דוחה וצריך להדיח אותה דחוף (ל"ת)
    ד 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 67.
    לא אמירה אומללה של רינה מצליח
    יוני 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אלא החלטה אומללה של הרשות השנייה
    סגור
  • טען עוד
  • 66.
    עוד
    מגיב 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עוד אחת...רינה מצליח ...לכי כבר לפנסיה הרייטינג יורד שאת על המסך .
    סגור
  • 65.
    רינה מצליח
    Ili 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רינה מצליח אישה טיפשה ובזויה.רק לראות את המשתתפים בתוכנית ולהבין כמה זה עלוב.. ערוץ 12 ערוץ עלוב לא מקצועי...שפה נמוכה בזויה טמסיתה.סט הסיבה שמחרימים את ערוץ 12 במיוחד וערוץ 11 ו 13 בכלל.. נמשיל להחרים אותכם עד אשר תעלמו מהמסך . הו זמני. מודים לערוץ 20 הנפלא ונמשיך לצפות בו
    סגור
  • 64.
    רינה מצליח צודקת
    ערן 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    3 10
    המגזר החרדי מקבל מעל ומעבר על חשבון משלמי המיסים.
    סגור
  • 63.
    רינה מצליח
    אני 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הנל וולגרית
    סגור
  • 62.
    רינה מצליח (ל"ת)
    אני 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    רינה מצליח
    רות 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    2 4
    צודקת בהחלט!!!! מרבית החרדים לא תורמים למדינה. זו עובדה!! מה שקרה הוא שעוד מעט הם ישלטו בנו. וברשות השניה מפחדים.כמו בימי צאוצסקו או סטלין.
    סגור
  • 60.
    לא שמעתי שאת משתלחת לעשירי תל אביב
    חוסה 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כולנו ראינו המסיבות המופקרות בגגות תל אביב איפו הזעקות שלך איפו את שעכשיו תל אביב מוליכה בהידבקות בכל הארץ, מה קרה ? הם החברה שלך בגלל את סותמת הפה שלך ? התל אביבים יהרגו את כולנו ואת לא מיתערבת ?
    סגור
  • 59.
    צודקת. בני ברק, אלעד, ירושלים, בית שמש, רכסים...
    יתל 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    3 5
    מטוסים שהביאו עשרות חרדים מארהב בתקופת הקורונה. הנתונים לא משקרים!! ילדי חרדים יכולים להשתמש במושג נאצי כלפי חיילי צהל. רבנים שפוסקים להמשיך בלימודי התורה בישיבות למרות הקורונה. רינה מצליח עדינה מדי.
    סגור
  • 58.
    מצליח צודקת
    אבי 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    היא אמרה לכולם טת האמת בפנים. אלו העובדות.
    סגור
  • מה יש לך להגיד שעשיו מובילה תל אביב...
    יוסי 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אנחנו לא מדברים על היסטוריה איפו החברה הצודקת שלא פוצחת פיה כלפי חבריה בתל אביב ?
    סגור
  • 57.
    דברי רינה מצליח על החרדים
    כידוע כהן 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דברי הגברת רינה מצליח אינם חדשים אלא המשך למי שאמר וקבע עובדה . מיהודי חרדי שומע את הנחיות הממשלה ההמלצה. אבל את מאמר הרבנים פוסקי ההלכה שלהם הוא מצווה לקיים . ואין איש .גם מקרה התקשורת החרדית שיצא נגד אמירה זו. רינה מצליח אמירה את אותם דברים .כנראה היא חשבה שלא כולם מבינים הכל.4
    סגור
  • 56.
    אישה קטנה
    משה 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כולה יתוש, הפוסטמה הזו לא יכולה לפגוע בשום דבר.
    סגור
  • 55.
    היא צודקת
    יהודי דתי 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כאדם חובש כיפה אני לא חושב שהיא אמרה משהו שהוא לא נכון כל מה שהיא אמרה זה שהם צריכים לקבל את חוקי המדינה . נכון הגיע הזמן לשנות את היחס לחרדים ולדאוג שיצייתו לחוק . נכון לא כולם פורעי חוק אבל צריך לעשות סדר הבלאגן . מי שבאמת לומד בישיבה שימשיך ללמוד ואפילו נעלה לו את הקיצבה ומי שלא שילך לצבא ויתחיל לשלם מיסים כחוק. תקופת הטפילים והפרזיטים נגמרה.
    סגור
  • 54.
    רינה מצליח צודקת
    הפיל 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 3
    רינה מצליח צודקת חיזרו בכם
    סגור
  • 53.
    איפה ואיפה
    רוני 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    "התלונות מוצדקות" פישש... מה אתה אומר??? לא ידענו... ועם כל מה שאתה אומר עדיין מבחינתך זה עוד במסגרת חופש הביטוי. בושה וחרפה! בין ידיך אתה תומך בהסתה ובשפיכות דמים כלפי החרדים. אני רק מדמיין אילו ההתבטאויות האנטישמיות האלו היו נאמרות על ערבים, אתיופים או רפורמים. עוד באותו יום הערוץ היה עולה על המוקד. תמוהה ומקומם כאחד, שאתה מחשיב את ההודעה המגוחכת של בן עמי כהתנצלות. שלא היה בה שום הכאה על חטא ולקיחת אחריות. זה פשוט חוצפה. מדוע אינך דורש התנצלות בפומבי? או השעיה? או הרחקה ממוקדי תקשורת חשובים?
    סגור
  • 52.
    צביעות
    יוני 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה שעושה השמאל ומה שהוא שנאה לחרדים מותר .וכל השאר אסור. לשקר אין רגליים. בסוף כולם נתפסים עם הנכנס למטה .ראו ערך מזוז ..
    סגור
  • 51.
    גמנסיה רחביה
    שמעון 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא שמעתי את רינה מצליח יורדת בתקיפות כזאת על הגמנסיה כמו על החרדים. שתצא לפנסיה היא ממאיסה את עצמה על הציבור.
    סגור
  • 50.
    רינה מצליח
    ורד 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    היא אמרה את האמת ולא בצורה פוגעת. לא מבינה מה רוצים ממנה
    סגור
  • 49.
    פנסיה מוקדמת
    ליל 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    צריכה לצאת לפנסיה
    סגור
  • 48.
    Bye!
    ר 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הרחרמתי את הרשות השנייה
    סגור
  • 47.
    רינה
    שמיעו 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    להעיף את רינה תשקורת
    סגור
  • 46.
    חרדים (ל"ת)
    ברוך 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 45.
    כרגיל, החרדים לא רואים את דבשתם,
    אני 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    5 2
    כעובדה, 73 אחוז מהחולים הם מהמגזר שלהם, את הזילזול שלהם ראינו בתקשורת(וגם של אחרים). ומי שמעיר להם מואשם מיד באנטישמיות..דבר שמעלה בי מחשבות שהאנטישמיות זו המצאה יהודית, קרדום ששימש אותנו להשגת הישגים לא ברורים. העמדה הבכיינית של לא לקחת אחריות ולהאשים את המדינה דוחה ובדיוק על זה העירה הכתבת. מילא היו חולים בעצמם ובתוכם זה עיניינם אבל הם הסתובבו והפיצו... בושה שממניעים פוליטים מעירים למצליח ואין הסקת מסקנות לאחר שאנשים מתו מנגיף
    סגור
  • 44.
    החרידים
    פאני זילברטרסט 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אני לא מבינה למהאסור היה לרינה מצליח להגיד את האמת.היא צודקת בהחלט.עובדה רוב החולים הם חרידים בגלל שלא מוכנים להתנהג לפי ההנחיות.סתם "מתלבשים"עליה.רוב המקרים היו בבני ברק,בירושלים(שעדין במקום הראשון)במודיעין עילית ובעוד מקומות שרוב האוכלוסיה היא חרידית.מה קורה פה?בתור ירושלמית אני רואה אותם משפחות שלמות מסתובבים ללא שום הגנה וככה מדביקים אותנו המבוגרים.צריך באמת לשים לזה סוף כי אחרת נצטרך שוב להיות בסגר כללי.
    סגור
  • 43.
    רינה מצליח צודקת. כל הכבוד! (ל"ת)
    ישראלה 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 42.
    השתן עלה מזמן! גם מערב שישי בחדשות באותו שבוע היא לא...
    אנו 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    התנצלה והמשיכה להתנצח. אין מי שירגיע אותה. פשוט לא נעים לשמוע אותה. חבל.
    סגור
  • 41.
    צדקה רינה. כל השאר - התחסדות (ל"ת)
    דורית 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 40.
    החרדים מתלבשים על רינה מצליח כי היא אישה..ואומרת דעתה.. (ל"ת)
    חרדים תרגעו..אתם לא 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • איפה ואיפה
    נתי 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה בורות וטיפשות בהודעה אחת. ואולי מצליח היא זאת שמתלבשת על החרדים ומתעלמת מההדבקה ההמונית של הגימנסיה העברית בירושלים שזלזלה בכללים בבוטות.
    סגור
  • 39.
    לא מצאתי כל פגם בדבריה.
    אפי 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הם בעצמם אומרים שקודם כל הם מקשיבים לבורא עולם...
    סגור
  • 38.
    בושה למלעיזים, יישר כוח למצליח
    נטאלי 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כל מילה שאמרה מצליח הינה אמת לאמיתה, ידועה מזה שנים רבות לכל ישראלי: החברה החרדית אכן מבדלת את עצמה מהמדינה חוקיה ותקנותיה, מזלזלת במנהגיה, ומטפחת רבים מאנשיה שלא לקחת חלק בחובות שאר אזרחיה (כמו שירות צבאי, תשלום מיסים, אמפטיה לכלל הציבור וכד). זעקתם בצביעות מקורה, ובאמת הגיע הזמן שמישהו ישים קו-אפס ליישור כל האזרחים מבחינת חובות וזכויות במדינה הזו. כל הכבוד למצליח, וייבושו כל מלעיזיה שפוליטיקה ולא אמת מדברת מגרונם.
    סגור
  • 37.
    אשה רעה
    עמנואל 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רינה מצליח חושבת יותר מדי את עצמה.סתם עתונאית בינונית וגרמה לי ולעוד רבים לעבור לערוץ המתחרה שהיא מופיעה בושה לאינטלגנציה
    סגור
  • 36.
    סתימת פיות
    דניאל 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה לא נכון בדבריה של רינה מצליח? רוצים להפחיד ולהשתיק אותה. כל כך שקופים.
    סגור
  • 35.
    רינה כשלון הרויחה את שמה הנל ביושר (ל"ת)
    גלית 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 34.
    רינה פלברה
    פ.ל 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רק מדברים בנתיים לא עשו לה כלום אפילו לא שימוע וזה לא הוגן..אני הייתי מחרימה את הערוץ בו היא מופיע
    סגור
  • 33.
    כל הכבוד לרינה מצליח, עיתונאית אמיתית (ל"ת)
    נטע 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 32.
    בבקשה תעיפו אותה, אני לא חרדית אך היא פוגעת בכולם ובעיק
    לילך 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ובעיקר באינטליגנציה האנושית באשר היא רינה מספיק תחפשי עבודה אחרת את אשה לא נעימה מבחינה תקשורתית סיוט לראות אותה על המסך
    סגור
  • 31.
    חרדים שנפגעים
    ור 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    6 15
    תפסיקו לעשות רעש מכלום . רינה מצליח לא אמרה כלום .ומה שהיא אמרה צודקת לחלוטין. כל היפיי נפש האלה כאילו זה דבר חדש שהחרדים הם אנטי מדינת ישראל.
    סגור
  • בורות
    שלמה 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    החרדים אינם אנטי מדינת ישראל, עובדה שיש להם נציגים בכנסת ישראל למעט קבוצה קטנטנה בשם ״נטורי קרטא״ שהם קיצונים (כמו בכל מגזר שיש קיצוניות לפה או לשם) רובם של החברה החרדית אוהבים את המדינה גם אם הם לא משרתים כי זה לא עולה בקנה אחד עם אמונתם.
    סגור
  • 30.
    חייבת לעוף ועל טיל!
    מיטל 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    22 7
    אישה שמתפרנסת משקרים על חברה מקסימה שתורמת באופנים שמתאימים לה מי יאסוף אותנו החילונים אחרי 120? זק״א! מי תמיד נמצא בכל מצוקה? איחוד הצלה! בתי חולים מתנדבים שמשמחים מכל הלב, אני לא חרדית. אבל מוקירה ומעריכה את הציבור היקר הזה!!
    סגור
  • רינה מצליח
    פאני זילברטרסט 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הגב. מיטל תתיחסי בבקשה לנושא שעליו מתוכחים-יל ההתנהגות החסר איכפטיות של החרידים לגבי ההתנהגות בזמן הקורונה ומה שאמרה רינה מצליח שזה בהחלט נכון.מזלזלים בהנחיות ולבבוף נדבקים ומדביקים.הבנת גברת?
    סגור
  • מה אמרה לא יפה או לא נכון? (ל"ת)
    תתבייש. 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    7 8
    סגור
  • היא הכלילה
    שבי 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    על התרבות הפראית והברברית של השיכורים במועדונים היא לא דיברה
    סגור
  • זה לא דווקא עכשיו
    מיטל 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זה מגמתי. שהיא נטפלת לציבור הזה! "הנציב קבע חד משמעית כי דבריה של רינה מצליח אינם חוסים תחת חופש הביטוי ומהווים דברים פוגעניים!! ציטוט מהכתבה.
    סגור
  • 29.
    דעה אישית
    יעל 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    7 3
    שיפסיקו להגיד את דעתם האישית - היא לא מעכנינת ולא רלוונטית
    סגור
  • 28.
    באותם ימים ממש
    תהילה 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    6 7
    פורסם שעסקנים חרדים ביקשו לבטל את הפתק שצה"ל הוסיף לסלי המזון בבני ברק. עד כמה שאני זוכרת המילים בפתק היו "איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק - מצבא ההגנה לישראל". לאנשים בבני ברק נוח לקבל סלי מזון, אבל לא נוח להם לדעת שהם מקבלים אותם ממדינת ישראל וצה"ל! הם מתעלמים מהמציאות למה? באיזו זכות? בשונה מרינה מצליח, אני גדלתי כחרדית ועד היום כואב לי על הניתוק מהמדינה שלתוכו גדלתי. אבל החרדים מסרבים להכיר במציאות, והסירוב הזה כבר הופך להיות אנטי-ציוני מובהק, אנטי ישראלי ובעיניי אפילו אנטי יהודי.
    סגור
  • 27.
    רינה מצליח (ל"ת)
    אלמוני 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    רינה
    רן 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    8 12
    אומרת דברים נכונים מה שחרדים יודעים ולא אוהבים לשמוע
    סגור
  • כל התקשורת וחבר
    פחדנים 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כולם פוחדים להרגי את החרדים אמת שבמגזר החרדי לא קיבלו את הנחיות משרד הבריאות אלא הרבי החליט אז רינה צודקת
    סגור
  • בדיוק. (ל"ת)
    תהילה 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 9
    סגור
  • 25.
    עד מתיי (ל"ת)
    שלמה פרץ 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 24.
    מצליח צודקת, ואפילו עדינה מדי (ל"ת)
    ג'וש 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    10 26
    סגור
  • 23.
    למה מצליח לא יורדת על החילונים המשכילים של הגימנסיה
    אלי 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    18 5
    אני לא חרדי . אבל אצל מצליח הסטיגמה על החרדים היא דם דבר. למה לא מתקיפה את תלמידי הגימנסיה ומוריהם שהפרו בגסות את כללי משרד הבריאות והביאו לגל חדש של חולי קורונה?
    סגור
  • 22.
    כתבת כושלת ולא רלוונטית
    אלי 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    8 10
    בשביל רייטינג מראיינת בחוסר נימוס. עמדותיה משתקפות
    סגור
  • 21.
    רינה אמרה בדיוק את מה שחושבים מרבית תושבי ישראל, כולל ח
    הבורר 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    7 13
    חברת החדשות נמצאת במצוקה כספית ועל כן, היא מוכנה לוותר על האמת תמורת תקציב ופרסום, רינה מצליח שנה על השולחן את הבעיה, זה התפקיד שלה, הרשויות הם אלו לצריכים לטפל בבעיה ולא צריך לטטא מתחת לשטיח, כל הכבוד לרינה, אומרת את האמת בפרצוף, בלי פחד מחבורת רבנים מפירי חוק ומסכנים את כל המדינה.
    סגור
  • בושה
    נתי 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תתביישי לך. עלובת נפש בזמן שאנחנו החרדים נותרנו שבועות בלי בית הכנסת ותפילה במניין בשל המצב. אתם החילונים בתל אביב רמת גן ועוד. הפרתם את הכללים בבוטות שהתקהלתם בחופים בהמוניות כאילו מדובר בעוד חופש. בהתנהגותם הרשלנית סיכמתם חיי אדם. אתם האחרונים שיכולים להטיף מוסר למגזר שומר חוק שתורם ופועל למען המדינה והחברה הישראלית ללא לאות.
    סגור
  • 20.
    אם במקום "גמנסיה",מה היו אומרים אם שם המוסד היה "ישיבה" (ל"ת)
    אבי 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • 19.
    רינה מצליח
    זב 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    6 8
    שפו לרינה מצליח היה חייב להאמר וטוב שזה נאמר . עיתונאית גדולה
    סגור
  • 18.
    רינה מצליח
    רחל 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    5 6
    אנ ימסכימה עם דעתה על הדתיים והחרדים להם מותר הכל בשם אלוהים ולנו מותר הכל בשם ההגיון
    סגור
  • תתביישי
    רוני 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תתביישי לך. עלובת נפש בזמן שאנחנו החרדים נותרנו שבועות בלי בית הכנסת ותפילה במניין בשל המצב. אתם החילונים בתל אביב רמת גן ועוד. הפרתם את הכללים בבוטות שהתקהלתם בחופים בהמוניות כאילו מדובר בעוד חופש. בהתנהגותם הרשלנית סיכמתם חיי אדם. אתם האחרונים שיכולים להטיף מוסר למגזר שומר חוק שתורם ופועל למען המדינה והחברה הישראלית ללא לאות.
    סגור
  • 17.
    רינה
    זימי 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    5 8
    רינה צודקת, מספיק להתיפיף כלפי החרדים כדי לזכות בתמיכתם.תמיד יש יוצאים מהכלל אך רוב החרדים לא תורמים לחוסן המדינה בבטחון ובכלכלה מנציחים בורות בילדיהם ולא מציתים לחוקי המדינה.
    סגור
  • 16.
    כל מה שהיא אמרה נכון וגם
    מיכאל 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    6 17
    זה נאמר בצורה מכבדת ועם מסר מאחד. סה"כ אמרה את האמת על החרדים שזה לא מיעוט אלא הרוב מתנהגים איך שמתנהגים
    סגור
  • 15.
    העיתונאיתדנה וייס גורשה מהבית הלבן
    אא 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    4 5
    השתן עלה לראשה הבלונדיני של דנה וייס , ולכן הרשתה לעצמה להתנהג בצורה לא מכובדת בבית הלבן במסיבת עיתנאים מול נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. תגובתו של טראמפ הייתה לסלק את דנה וייס מהבית הלבן תוך כדי מסיבת העיתונאים.
    סגור
  • 14.
    מה לא ראוי בהתבטאות הנכונה הזו??;
    רם 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    7 10
    ביום שמצליח דיברה, החרדים פרקו כל עול. ההתעלמות הבוטה מההנחיות והמשך אורח החיים שלהם, כאילו לא ארע דבר, רק המחישו לנו שיש כאן מדינה בתוך מדינה. עצוב שהרשות השניה מגלגלת עיניים לשמיים, מעניין ממי היא למדו את זה ואיזו מטרה פוליטית זה נועד להשיג...
    סגור
  • 13.
    רינה
    אברהם 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    3 5
    היה צריך לשלוח אותה לחל"ת לתקופה ארוכה למד לקח
    סגור
  • 12.
    ומה עם הכפשותיה על הימין ועל סגל וביסמוט כי הם לא שמאל? (ל"ת)
    אשה עם רוע גדול 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 11.
    רינה רוצה פופוליטיקה (ל"ת)
    .יהודי. 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 10.
    בכתבה זו תומך בכל מילה של רינה מצליח (ל"ת)
    איתן 06/2020/07
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 9.
    מצליח הביתה
    גלי 06/2020/06
    הגב לתגובה זו
    8 8
    יש לסלק את מצליח לאלתר מהערוץ! חא יתכן שהגברת תתן במה לדיעותיה האישיות בתוקף תפקידה כעיתונאית בערוץ! זהו ניצול לרעה על ידה שבאופן בוטה הביעה את דעתה האישית ובדו שיח מול וייס שהעירה לה חיזקה יותר את שאסור לה לעשות! מנהל הערוץ התייחס לאירוע כבת יענה, נתן לעודד בן עמי "להסביר" לצופים את שאסור היה למצליח לעשות,זו אינה התנצלות אלא תגובה מתחמקת ורפויה=זילזול בצופים! יש לסלק את רינה מהערוץ לאלתר ויפה שעה אחת קודם כי ברור שהגברת לא הפנימה, שבמת החדשות אינה סלון ביתה!
    סגור
  • 8.
    מיותרת
    גלי 06/2020/06
    הגב לתגובה זו
    4 5
    חד משמעית יש לסלק את רינה מצליח מהערוץ.היא ניצלה את במת החדשות לרעה בכך שהביע את דעתה ה א י ש י ת וזו חריגה מתפקידה.מנהל הערוץ מתנהג כבת יענה, נתן לעודד בן עמי להגיב ברדידות,"הסביר" לצופים שזו דעתה- בדיוק אמר את שאסור היה לה לעשות. לא די בכך, לא היתה התנצלות ולא רצינות בתגובה הרפויה.הדו שיח בין מצליח לוייס מחזק יותר את עמדתה של מצליח שבתוקף תפקידה היא מביעה גם את דעתה! נורא ואיום שבמת החדשות לפי רינה מהווה גם במה לדיעותיה האישיות! יש לסלקה לאלתר מהערוץ ויפה שעה אחת קודם! אין לה מקום לזלזל בצופים לפי ראות עיניה!
    סגור
  • 7.
    לא היה בדברים האלה דבר...
    דן 06/2020/06
    הגב לתגובה זו
    7 3
    עם מה בדיוק אתם לא מסכימים איתה? האם השוטרים ונציגי משרד הבריאות הם אויבים?, למה החרדים הם מלאי שנאה ליהודים שחושבים אחרת מהם?, למה החרדים מתנהגים בגזענות?, למה ללמוד לימודי ליבה זה כפירה?.למה להקשיב רק לרבנים הראשיים ולא לנסות להקשיב לשלטונות המרכזיים של ישראל זה הליכה נגד דת ישראל?.
    סגור
  • אל תטיפו מוסר
    דני 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תתביישי לך. עלובת נפש בזמן שאנחנו החרדים נותרנו שבועות בלי בית הכנסת ותפילה במניין בשל המצב. אתם החילונים בתל אביב רמת גן ועוד. הפרתם את הכללים בבוטות שהתקהלתם בחופים בהמוניות כאילו מדובר בעוד חופש. בהתנהגותם הרשלנית סיכמתם חיי אדם. אתם האחרונים שיכולים להטיף מוסר למגזר שומר חוק שתורם ופועל למען המדינה והחברה הישראלית ללא לאות.
    סגור
  • 6.
    דיברה מתוך אהבה ואכפתיות..
    שרון 06/2020/06
    הגב לתגובה זו
    5 8
    גם אם אכן אלו לא דברים שצריכים להאמר ע"י איש תקשורת, שאינו מחנך ומנהיג אלא צינור להעברת ידע, ניכר שהדברים נאמרו ע"י רינה מצליח מתוך אהבה, אכפתיות ודאגה. על מה יצא הקצף?
    סגור
  • חחחח
    דודי 06/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה בורות וטיפשות
    סגור
  • 5.
    רינה מצליח אומרת את האמת שהיא רואה
    שמיל 06/2020/06
    הגב לתגובה זו
    5 9
    מה רינה מצליח אמרה על החרדים שהוא אינו אמת צרופה? החרדים רגילים לקבל מיחד (ו...הרבה) אבל ממש לא מרגידים מחויבים למדינה, אם זה בצד הכלכלי (לא תורמים לכלכלה, לא משלמים מיסים, לא משרתים הצבא, ובכלל יש בהם כאלה שלא מכירים בישראל כמדינה, אבל לקחת/לקבל? כן אפשר ממדינת ישראל.
    סגור
  • 4.
    צריך לפטר אותה היא בעייתית ולא מוכשרת
    מלכה 06/2020/06
    הגב לתגובה זו
    10 4
    זו לא פליטות פה מיקריות רנה מצליח היא שמאלנית מחפשת פרובקציות אינה חדה לא חכמה עילגת משהו ובקיצור סתם אחת שלא ברור על סמך מה מקבלת כסף וגם איזה כישורים יש בה כדי להיות חלק מצוות ערוץ 12 האם די בך שהיא שמאלנית בוטה ונגד ביבי ?? זה הקירטיריון שמוביל את ערוץ 12 ?? עצוב מבזה ומביש,השםצרמה מתליח ממש לא מצאים חה היא ממש ההפך הגמור מהצלחה!!
    סגור
  • 3.
    מי שראה את הראיון המלטף ליאיר לפיד מבין שזו לא עתונאית. (ל"ת)
    דור 06/2020/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    המסיתה הלאומית. בושה לערוץ 12 (ל"ת)
    רינה המכפישה 06/2020/06
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 1.
    מה רוצים? דוברת נאמנה של ליברמן! (ל"ת)
    רינה ליברמן לא מצליח 06/2020/06
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור