תקשורת ומדיה

ישראלים יקבלו פרסומת מטורגטת של דיוידשילד - בהאזנה לשידורי רדיו בחו"ל

ישראלים השוהים בחו"ל ומאזינים לתחנות רדיו ישראליות וערוצי מוזיקה בינ"ל ברשת, יתקלו בקמפיין פרסומי ייעודי של חברת הביטוח הרפואי לישראלים השוהים מחוץ לישראל
אלכסנדר כץ | 
דיוידשילדס (צילום לוגו)
חברת הביטוח הרפואי לישראלים בחו"ל דיוידשילד פונה לישראלים בעולם עם קמפיין ראשון עמו עלתה באמצעות רשת הפרסום ברדיו אונליין ADIO. המערכת של ADIO מאפשרת לדיוידשילד לטרגט ישראלים השוהים בחו"ל ומאזינים לשידורי רדיו דיגיטליים.
ADIO משווקת פרסום אודיו דיגיטלי בתחנות הרדיו רבות בישראל, בהן רדיו ללא הפסקה, eco99fm, רדיו תל אביב, רדיו חיפה ומגוון תחנות רדיו אינטרנט ישראליות וערוצי מוזיקה בינ"ל ברשת. 
מנתונים שמציגה ADIO עולה כי היא נהנית מיותר מ-200 אלף מאזינים (Real Audience) ביום עם ממוצע של 38 דקות האזנה בדיגיטל, מה שמאפשר לפרסם בתחילת האזנה לשידורים החיים, בתכנים ובתוכניות מוקלטות למאזינים On Demand ובמגוון גדול של ערוצי מוזיקה בכל הסגנונות. 
דרור גנות, מנכ"ל ADIO, "מערכות המדידה מספקות נתוני האזנה בכל נקודת זמן ובכל מקום ומאפשרות לטרגט מאזינים לפי כתובת IP והגשת פרסום בהאזנה בארץ וכעת גם בעולם. . מאזינים הנמצאים בלונדון, פריז, ניו יורק או כל נקודה אחרת מחוץ לישראל שומעים קמפיין מטורגט ומדיד של דיוידשילד בברייק זהב ובחשיפה וודאית". לדבריו, "עבור תחנות הרדיו מדובר בהזדמנות להגדיל את נתחי השוק מעבר לגבולות המשדר האנלוגי ולייצר ציר שיווקי ומסחרי נוסף בדיגיטל. תחנות הרדיו מבינות כי הזינוק בהאזנה באינטרנט רק ילך ויגבר בעיקר ממכשירי המובייל ומכניסת כלי הרכב המחוברים (Connected Cars)".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה