תקשורת ומדיה

כשבשורות טובות באות בצרורות: נתניהו אישר לערוץ 10 את השימוש באפיק מס' 10

הרשות השנייה העניקה רישיון, מועצת הכבלים והלוויין נתנה ברכתה ל-RGE, וכעת ראש הממשלה, לאחר שחיכה ממש עד הדד-ליין, אישר את האפיק
אלכסנדר כץ | 
מי ינצח? נתניהו מול ורשבסקי (צילום אייס, חיים צח - לע"מ)
ראש הממשלה בנימין נתניהו אישר אתמול (יום ב') לערוץ 10 את המשך השימוש באפיק 10, בהמשך להחלטה להעניק לערוץ רישיון שידור ל-15 שנה. נתניהו משך את ההחלטה במשך כמעט 3 שבועות מרגע קבלת הבקשה מהנהלת ערוץ 10 להמשיך לעשות שימוש באפיק זה, והכריע יממה לפני הדד-ליין, מועד המעבר מזיכיון לרישיון. 
ממשרד התקשורת, שנתניהו עומד בראשו, נמסר כי "החלטות אלו הנן חלק ממדיניותו של ראש הממשלה להגביר את התחרות בענף השידורים ולאפשר לשחקנים נוספים להיכנס לענף ולקבל רישיונות שידורים ארוכי טווח שיעניקו לשחקנים וודאות כלכלית ורגולטורים".
על פי חוק, עד אוקטובר 2017, אמורות  זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת, וערוץ 10 שעובר למשטר רישיונות, לעבור לאפיקי שידור אחרים כפי שתקבע הרשות השנייה, ככל הנראה אפיקים 12 עד 14.
שלשום  קבעה מועצת הרשות השנייה כי ערוץ 10 ישלם באופן חד פעמי 2.16 מיליון שקלים עבור שווי השימוש באפיק 10, בכנסים הלא מוחשיים של הרשות, ובסימנים המסחר ששימשו את חברת החדשות של ערוץ 10. אם המעבר של שאר הזכייניות לשיטת רישיונות, והמעבר המסתמן לאפיקים אחרים, ישלמו גופי השידור סכום חד פעמי של 200 אלף שקלים.
כזכור, לפני כמעט חודשיים קבע נתניהו, ביומו האחרון כשר אוצר לפני העברת התפקיד למשה כחלון, כי על ערוץ 10 לשלם כ-17 מיליון שקלים, מה שהוביל לפיצוץ במגעים של קבוצת RGE לרכישת הערוץ. בהמשך החלטה זו בוטלה, הסכום ירד כאמור ל-2.16 מיליון שקלים, RGE הלכה על עסקת ערוץ 10 והשבוע גם קיבלה השבוע גם את אישור מועצת הכבלים והלוויין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה