תקשורת ומדיה

מגישת המהדורה המרכזית מצטטת מהתנ"ך בתגובה לחיסול

מגישת המהדורה המרכזית בערוץ החדשות i24NEWS מגיבה לחיסולו של ראש הלשכה המדינית של חמאס ומצטטת מספר שופטים
מערכת ice |  1
אולפן i24news (צילום מסך מתוך יוטיוב)
מירי מיכאלי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ החדשות i24NEWS, פרסמה הבוקר (רביעי) תגובה משלה לחיסול הדרמטי של איסמאעיל הנייה.
מיכאלי ציטטה מספר שופטים בתנ"ך וכתבה בסטורי: "כֵּן יֹאבְדוּ כָל אוֹיְבֶיךָ יְהוָה וְאֹהֲבָיו כְּצֵאת הַשֶּׁמֶשׁ בִּגְבֻרָתוֹ וַתִּשְׁקֹט הָאָרֶץ אַרְבָּעִים שָׁנָה". לאחר מכן שיתפה מיכאלי קטע מהקליפ "חרבו דרבו" של נס וסטילה כשהם שרים "הנייה (כל כאלב ביג' יומו)".

(מתוך חשבון האינסטגרם של מירי מיכאלי)
אנשי תקשורת ואמנים רבים מהארץ ומהעולם מגיבים היום לדיווחים על החיסול של ראש הלשכה המדינית של חמאס. בינהם גם הכתב הפוליטי של כאן 11 מיכאל שמש שצייץ בתגובה: "יישרף בגיהינום".
ברשתות החברתיות של כאן 11 התייחסו בהומור למצב והעלו תמונה של השחקנית ניב סולטן בדמותה של תמר המרגלת הישראלית באיראן בסדרה המוצלחת בהפקת התאגיד "טהרן". בפוסט שהעלו לרשתות של חטיבת הדיגיטל של התאגיד פרסמו: "וואלה תמר, התעלית על עצמך".
במקביל לכך, על פי ההודעה של כאן 11 חטיבת החדשות של כאן תמשיך במהלך היום בשידורים חיים שוטפים בכל הפלטפורמות - טלוויזיה, רדיו ודיגיטל. הערב לא ישודרו תוכניות הפריים - "בואו לאכול איתי" ו"האמת", ומהדורת "חדשות הערב" תתארך.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה משגע אתכם
    אריה 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העם היהודי מחובר לשורשיו. לכם שמאלנים עלובים אין כלום בחיים חוץ משנאה וקנאה
    סגור