תקשורת ומדיה

לשכת נתניהו נגד כתב חדשות 12: "מציג באופן מעוות, חוסר מקצועיות"

לשכת ראש הממשלה תקפה את כתב חדשות 12, ירון אברהם, אחרי שטען כי בכוונתם של ראש הסגל ומנכ״ל המשרד להתפטר: "זאת לא הפעם הראשונה השבוע שהוא נוהג בחוסר מקצועיות והגינות בסיסית"
מערכת ice |  1
ירון אברהם (צילום ויקיפדיה)
ירון אברהם, כתב חדשות 12, פרסם הערב (חמישי) במהדורה המרכזית כי בכוונתם של ראש הסגל ומנכ״ל משרד ראש הממשלה להטיל פצצה של ממש ולהתפטר מתפקידם.
בלשכת ראש הממשלה של בנימין נתניהו ממש לא נותרו חייבים לדברים של אברהם וטענו כי מדובר בשקר. בהודעה הרשמית שיצאה מטעם לשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נכתב כי: "הדיווח של ירון אברהם על כוונתם של ראש הסגל ומנכ״ל המשרד להתפטר- הוא שקרי".
 
עוד נכתב בהודעה שיצאה מטעם לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "בנוגע לעזיבתו של ראש מערך ההסברה, אילון לוי, הוסבר לירון אברהם שנסיבות בקשתו לסיים את תפקידו הן בגדר צנעת הפרט, אבל אברהם בחר להציגן באופן מעוות, כאילו מדובר באירוע משברי בלשכה".
לסיום, בלשכת ראש הממשלה של בנימין נתניהו תקפו את כתב חדשות 12, ירון אברהם, וטענו כי זו לא הפעם הראשונה שהוא "נוהג בחוסר מקצועיות" לטענתם, אחרי ששם נכתב כי: "זאת לא הפעם הראשונה השבוע שהוא נוהג בחוסר מקצועיות והגינות בסיסית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבלב פח (ל"ת)
    ששי 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור