תקשורת ומדיה

אדוה דדון מרגשת: "הוא לא הספיק להגיע ללידה" | צפו

בכנס מיוחד שנערך עבור הנשים האמיצות ומעוררות ההשראה של המלחמה בכנסת, נכחה מגישת החדשות אדוה דדון, שסיפרה על הניסיונות שלה לחלץ כמה שיותר ניצולים במסיבת נובה. אדוה דדון: "המלחמה שמה סימן קריאה לגבי נחיצותן של הנשים"
מערכת ice |  2
אדוה דדון (צילום טוויטר/ אדוה דדון)
העיתונאית ומגישת החדשות של ערוץ 12, אדוה דדון נכחה היום (שלישי) בכנס מיוחד של הכנסת שנערך עבור הנשים האמיצות ומעוררות ההשראה שנאלצו להתמודד עם האתגרים הרבים של המלחמה הנוכחית.
אדוה דדון, שסיקרה את אירועי ה-7 באוקטובר מהשטח, מהאזורי המלחמה הקשים ביישובי העוטף, סיפרה על על הניסיונות שלה, יחד עם רמי דוידיאן, לחלץ כמה שיותר ניצולים ממסיבת הנובה שנערכה ברעים באותה שבת שחורה.
בפתח דבריה, אמרה העיתונאית: "הסיבה שהגעתי לכאן היום זה כדי להצדיע לגיבורות האמיתיות, אני כל כך שמחה לראות אתכן כאן". דדון פנתה לנוכחות בכנס המדובר ואמרה: "זכיתי לספר את הסיפור שלכן, שגית שבחרה בי לספר איך היא הצילה את קיבוץ ארז יחד עם כיתת הכוננות וגלית ולדמן כמובן, שהיא אישה לביאה מעוררת השראה. מתוך האסון הכבד הזה שלה, היא משדרת כל כך הרבה עוצמה וחוזקות וכבר אמרתי לך את זה שאני לומדת ומתפעלת מהדרך שלך".  
מגישת החדשות של ערוץ 12, ציינה בפני הנוכחים: "אני חושבת שחשיבות הכנס הזה הוא לשים סימן קריאה לגבי נחיצותן של הנשים גם בחזית גם בעורף, יושבות כאן חברות פורום נשות המילואימניקים הן גיבורות לא פחות".
"יצא לי לפגוש בעזה, את מפקד סיירת הצנחנים וכשאני שואלת אותו בכל זאת: 'למי את ה מתגעגע בבית?', אז הוא עונה לי 'לאשתי, לילדה, לזו שבדרך'. אז אני שואלת אותו: 'יא אשתך בהיריון?, הוא עונה: כן, חודש תשיעי'", סיפרה בהתרגשות אדוה דדון. 
דדון המשיכה לפאר את עוז רוחן וההקרבה של נשות העורף בימים מורכבים אלו ואמרה: "לחשוב על אישה עם ילדה קטנה בבית שיולדת בלעדיו, הוא לא הספיק להגיע ללידה, זו לא פחות גבורה נשית מאשר להיות בשדה הקרב ואני חושבת שהמלחמה הזאת שמה סימן קריאה על כך שהנשים יכולות להיות בכל מקום שבו הן בוחרות. הן יכולות להיות לוחמות, רופאות, פרמדיקיות שמצילות חיים תחת אש וגם אמהות שנלחמות למען השבה של הילדים שלהם".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השתדרגה מהימים שדפקה ספרינטים על בוכרית
    נעלי סינואר בוטיק 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שעקצה זקן והבטיחה לו חתונה בעולם הבא.
    סגור
  • 1.
    מחפשת תשומי
    משועממת 02/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכי חפשי את הנעליים סינוואר חחח
    סגור