ויראלי

אדוה דדון חושפת: זה הנוכל שהגיע עד לשורות צה"ל

תושב מושב בשרון, שעומד במרכז תחקיר "הנוכלים", נעצר בחשד לגניבת ציוד שנתרם עבור חיילי צה"ל ומכירתו באופן פרטי. הערכה: החשוד ניסה לשים ידו על קרן גדולה לאיסוף תרומות בחו"ל. גורמי אכיפה ביצעו חיפוש בבית החשוד, במהלכו תפסו ציוד אישי וטקטי - כשהוא גורף את הרווחים לעצמו
מערכת ice | 
אדוה דדון (צילום טוויטר/ אדוה דדון)
תושב מושב בשרון, שעומד במרכז תחקיר "הנוכלים", נעצר בחשד לגניבת ציוד שנתרם עבור חיילי צה"ל ומכירתו באופן פרטי. התחקיר המלא ושמו של החשוד, שכעת אסור בפרסום צפויים להיחשף ב"מהדורה המרכזית" של חדשות 12 במהלך שבוע הבא. חוקרי תחנת כפר קאסם ניהלו בשיתוף המשטרה הצבאית החוקרת חקירה סמויה נגד הגבר בחשד לגניבת ציוד שנתרם עבור חיילי צה"ל. 
על פי הדיווח ב-N12, הורים לחיילים ביחידה מיוחדת סיפרו למערכת "הנוכלים" בשבועות האחרונים על חששם הכבד כי החשוד שאוסף מהם ומתורמים ביהדות צפון אמריקה סכומי כסף גדולים וציוד, בארבעת חודשי המלחמה, מוכר מהצד ולכיסו הפרטי את הציוד שמיועד לילדיהם, וכל זאת בשעה שהם נלחמים בעזה.

כמו כן, הועלה חשש מצידם של ההורים כי החשוד ניסה לשים ידו על קרן גדולה לאיסוף תרומות בחו"ל וכי הוא התעקש לנהל את מערך האיסוף של הציוד והכספים בחוסר שקיפות אל מול יתר הורי החיילים בפלוגה. מהחקירה עלה כי החשוד פתח קבוצות לגיוס כספים עבור רכישת ציוד ובמקביל ריכז תרומות של ציוד אישי וטקטי עבור חיילי צה"ל כאשר חלק מהציוד הועבר לחיילים ואת החלק שנשאר ברשותו מכר וגרף את הרווחים לעצמו.
ביום רביעי עברה החקירה לשלב הגלוי, ובלשי תחנת כפר קאסם, בשיתוף חוקרי מצ"ח וגורמי אכיפה אזרחיים, ביצעו חיפוש בבית החשוד, במהלכו תפסו ציוד אישי וטקטי עבור החיילים. בתום החיפוש עצרו השוטרים את החשוד ובתום חקירתו הוא שוחרר למעצר בית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה