תרבות ופנאי

אדוה דדון וידין גלמן מתקרבים, יותר: זה הצעד הדרמטי עליו החליטו

ע"פ דיווחים, השחקן והלוחם יסיים בקרוב את חוזה שכירותו בדירה שבת"א, ויעבור לגור עם דדון בדירתה. כפי שידוע, הקשר בין השניים נמשך כבר שנה וחצי, אף על פי שההודעה הרשמית על כך הגיעה רק לפני שנה
מערכת ice | 
אדווה דדון ידין גלמן (צילום חשבון האינסטגרם של ידין גלמן)
אין אחד שלא שמע על הזוגיות המתוקשרת של עיתונאית חדשות 12, אדוה דדון, והשחקן ידין גלמן. לצד מערכת היחסים של הזוג, שניהם עוסקים באופן נרחב בכל הנוגע למלחמת חרבות ברזל, דדון כעיתונאית וגלמן כלוחם (עד שנפצע). כעת פורסם על עליית מדרגה בקשר ביניהם, שאולי עשויה לבשר על דברים עתידים שעוד יגיעו בהמשך.
ע"פ פרסום של TMI, הצעד הבא יהיה כשהם יעברו לגור יחד בדירה משותפת. ע"פ הדיווח, השחקן בקרוב מסיים את חוזה השכירות שלו בדירה שבמרכז ת"א ויעבור לגור יחד עם דדון, שגרה גם כן בתל אביב. חשוב לציין כי הקשר ביניהם נמשך כבר שנה וחצי, למרות שההודעה הרשמית על כך הגיעה רק לפני שנה.
כזכור, גלמן נפצע בקרבות של ה-7 באוקטובר ונותח בבית החולים. לאחר שמצבו התייצב ולרגל יום הולדתה של בת זוגתו, הוא העלה פוסט מרגש במיוחד לחשבון האינסטגרם שלו בו נכתב: "אדוה שלי, שני דברים עיקריים למדתי מאז שהכרנו, מה היא אהבה ומה זה אושר. תודה שבאת איתם לחיי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה