בארץ

השביתה ב-11:00: אלו רשתות הענק שעצרו את פעילותן

על רקע 100 ימים מתחילת המלחמה וכאות הזדהות עם החטופים, עצרו למעלה מ-150 רשתות במרכזי ביג את פעילותן והשביתו למשך 100 דקות את החנויות. בין הרשתות: נייק, פוקס ופוט לוקר
מערכת ice |  3
מרכז קניות ביג (צילום פלאש 90/ אייל מרגולין)
היום בשעה 11:00 בבוקר עצרו למעלה מ 150 רשתות במרכזי ביג  את פעילותן וישביתו למשך 100 דקות את החנויות.
בין הרשתות השובתות:
פוקס, פוקס הום, פוט לוקר, ללין, מנגו, אמריקן איגל, פליינג טייגר, יאנגה, נייק, שילב, בילבונג, סאקס, צ'ילדרן פלייס, סאנגלאס האט, מיננה, דרים ספורט,  רנואר, טוונטי פור סבן, קסטרו, הודיס, טופטן, קרולינה, טוגו, פקטורי 54, אייץ אנד אם,  קרביץ, תיק התיקים, אריסטו שמט, מיה,  צומת ספרים, רונן חן,  ביגוד, לי קופר, גלי, ניין ווסט, ג'ק קובה, טרקלין חשמל, טבע נאות, מאניה, נוייז, עונות, אופטיקנה, אופטיקה הלפרין, אניפט, בוגארט, לורד קיטש, קפה קפה, מקדונלדס, סקופ, אפריל, דיוטי מוטי, אלדו, גולברי, קרייזי ליין, מחסני חשמל, ארקפה, מגה ספורט, אליטל, אינטמה, גולף, גולף אנד קו, כיתן, סטימצקי, אדיקה, עידן 2000.


צילום: אורן דאי
עוד שובתות:
אינטר ג׳ינס, בייביסטאר, אירופלקס, סטורי, ארומה, קיווי, הוניגמן, סטיב מאדן, ריפליי, אוריגינלס, פומה, טומי הילפיגר, קלווין קליין, פולו ראלף לורן, הוגן בוס, ארמני, מייקל קורס, ליוויס, ווישוז, פייר קארדן, סקצ'רס, דלתא, סינמה סיטי, סלקט, הסטוק, מחסני תאורה, אלמ, H&O, נעמן, ורדינון, קפה גרג, ביגה, Ace, גונג, אפרודיטה, בוניטה דה מאס, דקתלון, זיפ, פעמית, ביג אלקטריק, ג'נטלמן, סולתם, ריקושט, לגו, ננטנדו, ביוטי קר, רויאלטי, נורט פייס, ליידי קומפורט, טואוס, וניליה, אדידס, אי דיגיטל, סופט קוקי, מאק , I bags, s.wear, re:bar, יורופה נדל"ן, SABON.


בשעה 11:00 יתקיים במרכז ביג יהוד הטקס המרכזי של מיזם עצירת הפעילות במרכזי ביג כהזדהות למען החטופים. בטקס ישתתפו וישאו דברים נציגי משפחות החטופים, נציגי הנהלת ביג ועוד. כמו כן, במהלך הטקס בביג יהוד ובכל מרכזי ביג ייחשפו מיצגים שונים שילוו את תמיכת מרכזי ביג בנושא חיזוק המודעות להשבת החטופים. 

חברות נוספות שמציינות את היום:
אופטיקה הלפרין עוצרת את כל פעילות ביום ראשון הקרוב מהשעה 11:00 עד 12:40, וזאת לאור הזדהות עם משפחות החטופים ביום המאה לחטיפתם. כמו כן, בסניף הרשת בביג יהוד, הלפרין יחלקו צמידים צהובים לתמיכה במטה החטופים.
עובדי חברת ההיי-טק  AppsFlyer יעמדו דקת דומיה לציין את החטופים שנמצאים בשבי החמאס ויפריחו בלונים צהובים.
בחברת Bright Data המובילה העולמית בתחום איסוף מידע פומבי מהאינטרנט, אשר למעלה מ-40 עובדיה המהווים כ-10% מעובדי החברה התייצבו לשירות מילואים, יציינו ביום א׳ 100 ימים למלחמה. העובדים יגיעו בחולצות שחורות והחברה תתלה סרטים צהובים לאורך כל הגדר החיצונית של המשרדים. בשעה 11:00 יתקבצו העובדים עם שלטים למען החזרת החטופים והחללים, ברחבת הכניסה לבניין כאות הזדהות עם המאבק להחזרת החטופים.
עובדי חברת Digital Turbine  המתמקדת בעולם הפרסום והאפליקציות במובייל יעצרו את עבודתם ויערכו טקס במהלכו יודלקו 136 נרות עבור החטופים, בנוסף יארחו את אביבית יבלונקה, אחותו של חנן יבלונקה שלאחרונה נודע כי הוא נמצא בין החטופים, אביבית תספר על אחיה, את סיפור ההיעדרות ועל גילוי החטיפה בימים האחרונים
חברת ורביט Verbit - בצל האירועים הביטחוניים הפוקדים את מדינת ישראל החל מה7.10.23  חברת ורביט מציעים מגוון שירותים פרו-בונו כדי לתמוך במאמצי ההסברה הבינלאומיים כדי לחזק את מאמצי התמיכה בישראל ולעזור להפיץ את האמת לכמה שיותר אנשים.  עד כה חברו למספר גופי בטחון, Global MBA לטובת חומרי הסברה לאוניברסיטאות מובילות בחו"ל, חברות טק ומיזמים כמו: ארגון "עדות 710" לטובת תמלול עדויות מצולמות של שורדי מתקפת הטרור כדי לשמר ולהפיץ את האמת על זוועות 7/10.  למידע על הארגון ועבודת תיעוד עדויות השורדים: https://www.edut710.org/ ביום ראשון ולציון 100 ימים למלחמה החברה תאשר לעובדים לקחת חלק להפגין תמיכה, כל אחד לפי צו מצפונו.
חברת אטרה Atera - מזמינה את כל העובדים שלה לקחת חלק ולהגיע לכיכר מטה משפחות החטופים. הם נפגשים שם בשעה 11:00 עם חולצות של bring them home שרכשו עבורם כתרומה לקהילה. החולצות הן תרומה למטה משפחות החטופים. בנוסף, החברה מחלקת גם סרטים צהובים ודיסקיות שנקנו עבור העובדים כתרומה.
פירמת עוה״ד גורניצקי GNY יציינו ביום ראשון הקרוב 100 יום לחטופים בשבי חמאס. בשעה 11:00 יצאו כאיש אחד כל עובדי המשרד, כ-400 עובדים, לגשר לה-גארדיה לזיכרון הנרצחים והנופלים, להזדהות עם החטופים ולתמוך בבני משפחותיהם.
ארגון "מתן – משקיעים בקהילה", הפועל ליצירת חברה אזרחית מעורבת, על ידי בנייה ופיתוח שותפויות של עסקים וקהילה, הינו פעיל מרכזי בסיוע לנפגעי המלחמה והמפונים החל מה 7 באוקטובר. ביום ראשון יעצור הארגון את עבודתו למשך 100 דקות ועובדיו יצטרפו לעצרות התמיכה במשפחות החטופים, ויעלו תכני הסברה בנכסים הדיגיטלים של הארגון.
Deloitte ישראל תציין את האירוע במספר דרכים, ביניהם, מיצג סולידריות אשר יתקיים במשרדי הפירמה ברחבי הארץ, הכולל  קיר משאלות עליו יכתבו אנשי ונשות Deloitte ישראל במהלך "100 הדקות" תפילות ואיחולים למענם של החטופים ובני משפחותיהם על רקע פלייליסט של שירים אהובים על החטופים. בנוסף, מטעם הפירמה תהיה נציגות בכיכר החטופים- משלחת עובדים ועובדות שתכלול עשרות נציגים שיפקדו את הכיכר וייטלו חלק בפעילות שתתקיים בכיכר.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רשתות המחאה
    דוד 01/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למי שלא זוכר מהמחאה הקודמת.אלה שמותר להם להשבית לנו את המשק מתי ירצו . שאנחנו עבדים שלהם שמנצלים רק את הכס ף ודורכים עלינו
    סגור
  • 2.
    וואו איזה הפתעה
    אופיר 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה ממש אותן רשתות שהשביתו במאבק נגד המהפכה המשפטית, איזה הפתעה לא ראינו את זה מגיע. זה לא פוליטי בכלל:-)
    סגור
  • 1.
    אצלינו במפעל
    אזרח 01/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחכים כבר למעלה משנה שיבוא איזה נציג של ההסתדרות הכללית, אין להם את השריר של הבושה לבקר אצלינו, שלא נדבר על לבקש משהו מהעובדים. ההנהלה וההסתדרות הפכו אותנו לחסרי לב
    סגור