בארץ

דובר צה"ל למען בעלי מוגבלויות: מנגיש את מסיבת העיתונאים

עמותת נגישות לישראל בירכה את המהלך של דובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי שהחל להנגיש את מסיבת העיתונאים אותה הוא עורך מדי ערב לטובת אנשים בעלי מוגבלויות לאחר פנייתה של העמותה בנושא
מערכת ice | 
דובר צה"ל דניאל הגרי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
דובר צה"ל תת אלוף דניאל הגרי ביחד עם נגישות ישראל לטובת אנשים עם מוגבלות, התחיל להנגיש את מסיבת העיתונאים שהוא עורך מדי ערב, גם לציבור החירשים וכבדי השמיעה בישראל לאחר שעמותת נגישות ישראל פנתה בנושא לדניאל הגרי. השבוע ניתן היה לראות לראשונה מתרגמת לשפת הסימנים עבור חירשים במסיבת העיתונאים הקבועה מדי ערב, כמו גם בשאר מסיבות העיתונאים שערך דובר צה"ל.
מאז תחילת הלחימה החל דובר צה"ל תת אלוף הגרי לקיים מסיבת עיתונאים בבוקר ואחת נוספת בערב, בה עדכן את הציבור בפעילות צה"ל בשטח רצועת עזה. בשבוע האחרון הודיע הגרי כי יקיים מסיבת עיתונאים אחת ביום בשעות הערב בה יעדכן על פעילות צה"ל בשטח הרצועה.
עמותת נגישות ישראל מברכת על המהלך ומצפה גם מיתר המנהיגים להקפיד על נגישות במסיבות העיתונאים על ידי מתורגמן וכתוביות לכבדי שמיעה ובשפה פשוטה למוגבלויות קוגנטיביות.

עמותת נגישות ישראל ביחד עם חברת הכנסת לשעבר שירלי פינטו פועלים בשנים האחרונות לקידום חקיקה שתחיי במסיבות עיתונאים נגישות בעיתות חירום ובכלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה