בארץ

בוריס ג'ונסון למען חיילי צה"ל? ר"מ בריטניה לשעבר במהלך מפתיע

ג'ונסון הגיע לבקר במרכז לחיילים בודדים בבית הכרם בירושלים. לצד ראש ממשלת אוסטרליה לשעבר סקוט מוריסון, שמעו על קמפיין גיוס התרומות שהושק בימים אלה על מנת לענות על הצרכים והאתגרים שהתרבו במלחמה. המנכ"לית ליאורה רובינשטיין: "המצוקות מחריפות בעת הזאת, אי ודאות וכמיהה למעטפת ותמיכה"
מערכת ice | 
בוריס ג'ונסון (צילום Michael Tubi / Shutterstock)
ראש ממשלת בריטניה לשעבר בוריס ג'ונסון וראש ממשלת אוסטרליה לשעבר סקוט מוריסון הגיעו אמש (ראשון) לביקור במרכז לחיילים בודדים בבית הכרם בירושלים. במסגרת המפגש התקיים שיח עם החיילים והוצגה פעילות המרכז לחיילים בודדים לזכרו של מייקל לוין.
ליאורה רובינשטיין מנכ"לית המרכז סיפרה על פעילות המרכז, על אובדן האזרחים והחיילים שנפלו ב-7 באוקטובר בדרום ועל קמפיין גיוס התרומות שהמרכז יוצא בימים אלו על מנת לענות על הצרכים והאתגרים שהלכו והתרבו במלחמת חרבות ברזל. ח"כ דני דנון (הליכוד) הצטרף לביקור.

לדברי ליאורה רובינשטיין, מנכ''לית המרכז, "ניתן להיווכח בימים אלה בכמה תופעות חדשות ובמגמות שהחריפו: חיילים ומילואימניקים שאיבדו את מקום העבודה ומתקשים לשלם חובות מחייה, אוכלוסייה גדלה של חיילים עולים שאין להם עם מי לדבר, לפרוק ולשתף כי בני המשפחה בחו''ל ומנותקים מההוויה הישראלית ועוד צרכים חברתיים ונפשיים על רקע מצוקות שמחריפות בעת הזאת, אי ודאות וכמיהה למעטפת ותמיכה".

מימין: ליאורה רובינשטיין, סקוט מוריסון, בוריס ג'ונסון וח"כ דני דנון (צילום: טל שובל)
לדברי רובינשטיין, "המצוקה גדלה לנוכח העדר צוות ומדריכים משום שחלקם גויסו ולכן נוצרים עומסים על המשאבים והתשתיות הקיימות לליווי, תמיכה וטיפול. כמו כן, התמודדו החיילים, הצוות והמדריכים במרכז עם פרידה מ-7 חיילים במסיבה ובאירועי אותו היום". "העולם עומד מאחורינו במאבקנו הצודק ואסור לנו למצמץ עד שחמאס יחוסל לחלוטין", הוסיף ח"כ דני דנון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה