בארץ

נתניהו לחיילים בצפון: "נכה בחיזבאללה אם יעשה את טעות חייו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיע לבקר חיילים מיחידת קומנדו בצפון, והזהיר את חיזבאללה: "אם חיזבאללה יחליט להיכנס למלחמה - הוא יתגעגע למלחמת לבנון השנייה, יעשה את טעות חייו ואנחנו נכה בו בצורה שהוא לא יכול אפילו לדמיין". צפו בתיעוד מהשטח
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ שיר טורם)
היום (ראשון) החל יומה ה-16 של מלחמת חרבות ברזל, המערכה הכבדה שהביאה להירצחם ונפילתם של לפחות 1,400 חיילים ואזרחים ישראלים, בעוד משרד הבריאות הודיע עד כה על למעלה מ-5,000 פצועים שפונו לבתי החולים השונים בעקבות המלחמה, ולפחות 212 חטופים שנמצאים שבויים בידי החמאס בעזה.
בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיע לבקר חיילים מיחידת קומנדו בצפון, להם אמר: "נלחמתם בגבורה בעזה. אני יודע שבאתם חדורים וזה דבר מאוד קשה. אבל אנחנו בקרב על החיים ובקרב על הבית, זו לא הגזמה, זו לא הפרזה - זו המלחמה. זה להיות או לחדול, הם צריכים לחדול. ואנחנו עכשיו בקרב כפול - קרב אחד זה קרב לבלום כאן והצד השני זה לנצח שם ניצחון מוחץ שמוחק את החמאס".
נתניהו המשיך: "לצורך זה אתם מחזיקים כאן את הקו וגם שם - חבריכם ערוכים לכל משימה בדרום. מה שאתם עושים פה ומה ששמעתי מהמפקדים זה דבר חשוב מאין כמוהו - אתם הורגים אנשי חיזבאללה שמנסים לפגוע בנו. אני יודע עכשיו, כשאני נמצא איתכם, אני לא יכול להגיד לכם כרגע אם חיזבאללה יחליט להיכנס בצורה מלאה למלחמה. אם חיזבאללה יחליט להיכנס למלחמה - הוא יתגעגע למלחמת לבנון השנייה, יעשה את טעות חייו ואנחנו נכה בו בצורה שהוא לא יכול אפילו לדמיין, והמשמעות לו ולמדינת לבנון תהיה הרסנית".
לסיום אמר נתניהו: "אבל אנחנו ערוכים לכל תרחיש, אתם ערוכים לכל תרחיש. אתם גיליתם גבורה, רוח לחימה, נחישות ועם הרוח הזאת אנחנו ננצח ניצחון מלא ולשלם. אני רוצה להצדיע לכם. אתם גיבורים, אתם אריות, נלחמתם כאריות, ותילחמו כאריות. עם ישראל כולו עומד מאחוריכם ועם ישראל כולו מצדיע לכם".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תתפטר לוזר (ל"ת)
    אבנר 10/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור