בארץ

יו"ר ההסתדרות: "אני קורא למשרדי הממשלה התעוררו, התחילו לדאוג לאזרחים"

ארנון בר-דוד נפגש עם ראש העירייה תומר גלאם וקיבל ממנו סקירה בחמ"ל העירוני על הנעשה כעת בזמן המלחמה. "אשקלון היא עיר חזקה והיא מנוהלת בצורה הטובה ביותר. עובדי השלטון המקומי והעומדים בראשות הערים הם מנהיגים אמיתיים שמובילים את האזרחים"
מערכת ice | 
ארנון בר-דוד באשקלון (צילום דוברות ההסתדרות)
יו״ר ההסתדרות ארנון בר-דוד וצוותו מקיימים ברגעים אלה סיור בעיר אשקלון. בר-דוד קיבל סקירה בחמ"ל העירייה מראש העיר תומר גלאם ושמע ממנו על ההתמודדות העירונית עם מצב החירום.
"הגעתי הבוקר לאשקלון כדי לחזק את העובדים ואת תושבי העיר", אמר יו"ר ההסתדרות. "אשקלון היא עיר חזקה והיא מנוהלת בצורה הטובה ביותר. אפשר ללמוד ממנה על התנהלות נכונה הן בשגרה והן בחירום".
יו"ר ההסתדרות ציין בפני גלאם והנוכחים כי מוקד החירום של ההסתדרות עומד לרשות התושבים, ונציגי ההסתדרות במוקד יודעים לתת סיוע במציאת דיור חלופי לאלה שנאלצים להתפנות.הפגישה בחמ"ל נערכה במעמד יו"ר מרחב אשקלון בהסתדרות רמי גואטה.
יו"ר ההסתדרות אמר: "אני מעמיד את עצמי לרשות העיר ולעומד בראשה. אני לא מבין מדוע ראש העיר צריך לזעוק בשעת מלחמה. על משרדי הממשלה לפעול ולהבין את גודל השעה ואת מצוקת האזרחים. אפעל מול כל הגורמים כדי לסייע ולקדם פתיחת את החסמים שמונעים את מיגון הבתים. במקום שבו משרדי הממשלה לא נמצאים או פועלים, אנחנו פוגשים את אנשי הרשויות המקומיות. עובדי השלטון המקומי והעומדים בראשות הערים, ממטולה ועד אילת, הם המנהיגים האמיתיים שמובילים את האזרחים. אני קורא למשרדי הממשלה התעוררו, התחילו לפעול ולדאוג לאזרחים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה