בארץ

משרד החוץ חושף: כך הוא פועל למען ההסברה העולמית

בעקבות מתקפת הטרור הקטלנית בישובי גבול עוטף עזה שגבתה את חייהם של יותר מ-900 בני אדם, גייס משרד החוץ משפיעני רשת בולטים לטובת ההסברה הישראלית בעולם, ביניהם: נועה תשבי, נטלי דדון, חן מזיג, ג'ו זבולוני ואחרים
מערכת ice | 
שר החוץ אלי כהן (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
משרד החוץ מגייס את משפיעני הרשת הבולטים לטובת ההסברה הישראלית בעולם. המשפיענים שהצטרפו לבקשת שר החוץ: ארסן אוסטרובסקי, נעה תשבי, חן מזיג, טלי אשכולי, מייקל דיקסון, ג'ו זבולוני, נטלי דדון, אמילי שריידר, מיכל קוטלר-וונש ופלר חסן-נחום.
שר החוץ אלי כהן : "הלחימה ברשתות החברתיות וההשפעה על דעת הקהל הבינלאומית הם קריטיים בזמן המלחמה, על מנת לגייס תמיכה בינלאומית. העולם חייב להבין שהמאבק של מדינת ישראל הוא מאבק של האור נגד החושך, תרבות חפצת חיים אל מול טרוריסטים שפלים. בנוסף, משפיעני הרשת יכולים להעלות את המורל בקרב אזרחי ישראל ולחזק את הרוח ואת האיתנות. אני מודה להם על התרומה הגדולה והסיוע. הם פטריוטים אמיתיים שפועלים מתוך אהבת הארץ ואכפתיות לכל אזרחי ישראל".

בעקבות המצב, שר החוץ אלי כהן קיים אמש שיחה עם משפיעני רשת מרכזיים הפועלים לטובת קידום ההסברה הישראלית בעולם. זה הגיע בעקבות מתקפת הטרור הקטלנית שאירעה ביום שבת בשעות הבוקר המוקדמות, כאשר מחבלים פרצו את גבול רצועת עזה, חדרו לישובים. לא פחות מ-900 נרצחו עד כה במתקפה בנוסף ליותר מ-2,700 פצועים ומאות נעדרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה