בארץ

רגע לפני סוף החגים: הפרויקט שיחמם לכם את הלב

יוזמה מרגשת הזמינה את ילדי ותושבי פתח תקווה לבקש שנה של ברכה באמצעות קישוט אוטובוסים בציורים. מנכ"ל "אלקטרה אפיקים": "מאחלים שלום בין כל חלקי החברה הישראלית"
מערכת ice | 
שנה טובה על גלגלים (צילום יחצ אלקטרה אפיקים)
עם סיום חגי תשרי, ולקראת הושענא רבה - היום השביעי והאחרון של סוכות שבו, לפי המסורת, נחוג "חיתום הדין" - מצאו ילדי ותושבי פתח תקווה דרך מקורית לבקש ולאחל לעצמם ולעם ישראל שנה של ברכה ושלום. האוטובוסים של "אלקטרה אפיקים" כוסו וקושטו על ידם בציורים ובקשות לשנה החדשה.
"אנו שמחים לקחת חלק יחד עם הנוסעים בחגי ישראל ולאפשר קירוב לבבות בין החלקים השונים בחברה", אמר טל כהן, מנכ"ל אלקטרה אפיקים. "לראות את הילדים והנוסעים אשר רוצים לאחל ברכות לשנה החדשה זה מרגש ואנו באלקטרה אפיקים מאחלים גם אנחנו שנה טובה, שנה של בריאות ושלום בין כל חלקי החברה הישראלית".

הנוסעים והעוברים והשבים ברחובות העיר נחשפו למיזם המקורי וביקשו להצטרף אף הם בציורים וברכות משלהם. בתוך כך, מעל 2 מיליון איש השתתפו במעמדי הסליחות בכותל המערבי במהלך חודש אלול ובעשרת ימי תשובה בכותל המערבי נערכים לקליטתם של רבבות מתפללים שיגיעו במהלך הלילה למעמד הסליחות המרכזי של ערב יום כיפור תשפ"ד בסימן - "ותן שלום ביננו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה