בארץ

חשד: מנהל בי"ס קיים מערכת יחסים מינית עם נער בן 17

השבוע נחשף כי מנהל בית ספר יוקרתי בתל־אביב ניהל קשר של מספר חודשים עם תלמיד בן 17 מבית ספר אחר. הקשר התחיל לאחר שהתלמיד ביקש סיוע בפרויקט לימודי ואז הוזמן לביתו של המנהל
מערכת ice |  1
מצוקה נפשית (צילום freepik)
אירוע חמור בבית ספר יוקרתי בתל־אביב. לפי פרסום של N12, מנהל בית הספר ניהל לפני כשנה מערכת יחסים אינטימית עם קטין בן 17 במשך כמה חודשים. הקשר בין השניים הסתיים לאחר שהמנהל החל לחשוש מכך שמערכת היחסים תתגלה.
הקשר בין הצדדים החל לאחר שהתלמיד, שהיה אז בכיתה י"א בבית ספר אחר, פנה למנהל וביקש ממנו סיוע בפרויקט. המנהל הזמין את התלמיד לביתו וכך החל גם הקשר האינטימי בין השניים. כאמור הקשר הסתיים לאחר מספר חודשים וכעת הוא נחשף. בעת זו לא ידוע מי חשף את הקשר והאם התלמיד המדובר הוא זה שסיפר על הפרשה ואם הוא מתכנן להגיש תלונה.
בירור מעמיק נוסף גילה כי זו לא הפעם הראשונה שהמנהל יצר קשר עם תלמידים צעירים. נמצא כי בעבר הוא יצר קשר עם תלמיד אחר, בן 16, דרך אפליקציית גריינדר, אך לא ידוע אם השיחות התפתחו לכדי קשר מסוג כלשהו. 
התלמיד בן ה-17 שוחח עם N12 ומסר כי לא הייתה לו תלות במנהל באופן מלא, אך רמז כי לא מדובר בקשר תקין וכי הוא כנראה נבע "מתוך מצוקות או מקומות שלא נעימים לך". מטעמו של המנהל נמסר כי לא היה מדובר ביחסים שאינם הולמים וכי לא היה להם שום קשר לתפקידו הניהולי בבית הספר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לו היה מדובר במנהל מקיים יחסים עם תלמידה בת 17
    ד"ל 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין איך תקשורת מיינסטאים הייתה מגיבה
    סגור