בארץ

לכבוד החג: חברת פאגאיה קיימה ארוחה למען עשרות שורדי שואה

חברת פאגאיה ביוזמה מרגשת: החברה,  ערכה אמש ארוחת חג חגיגית עם ניצולי שואה המתגוררים בראש לציון, במסגרתה עובדי החברה סעדו ושמחו עם הניצולים  
מערכת ice | 
ארוחת חג עם ניצולי שואה (צילום יח"צ פאגאיה)
אתמול (שני) נערכה ארוחת חג חגיגית ומרגשת לכבוד ראש השנה וחגי תשרי לכ-80 שורדי שואה מהעיר ראשון לציון במשרדי חברת הפני-טק פאגאיה. באירוע חיכו לשורדים והשורדות שוזרות פרחים שהעניקו סיכות לדש לגברים וסיכות לשיער לנשים, כיבוד מפנק ולאחר מכן שירה בציבור וריקודים.
כזכור, חברת הפני-טק פאגאיה, נוסדה בשנת 2016 והיא מספקת פאגאיה שירותי הערכת סיכונים, באמצעות למידת מכונה וביט דאטה, לנותני אשראי בהלוואות מקוונות (בעיקר צרכניות והלוואות רכב), ובכך מאפשרת להם לשפר את פעילותם. כמו כן החברה גם פעילה בתחום הנדל"ן במסגרתה רוכשת בתים בארה״ב באמצעות מודלים מבוססי למידת מכונה. 
כמו כן, האירוע שנחתם בריקודים שימח וריגש מאוד הן את העובדים המסורים של פאגאיה והן את מועדון ניצולי השואה מהעיר ראשון לציון שמאוד חיכו לאירוע. האירוע מציג כמה חשובה תרומה לקהילה.
החברה נמצאת במגמה תנופה ורק לאחרונה דווח על שיתוף פעולה עם Westlake Financial‏, חברת הפינטק הפועלת בתחום הרכב. האחרונה מנהלת נכסים בהיקף של כ-24 מיליארד דולר שמקורם בחוזים למכירות רכבים בתשלומים באמצעות רשת בפריסה ארצית של סוכנויות לכלי רכב חדשים ומשומשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה