בארץ

אחים לנשק הפגינו נגד לוין: "הכי שנוא בליכוד"

לקראת הדיון המכריע בבג"ץ על ביטול חוק עילת הסבירות שייערך מחר, הגיעו הבוקר מאות מאנשי מחאת המילואימניקים "אחים לנשק" סמוך לביתו של שר המשפטים יריב לוין והניפו שלטים בגנותו
מערכת ice |  2
מחאת המילואימניקים (צילום מחאת המילואימניקים)

הרוחות הולכות ומתלהטות לקראת הדיון המכריע שייערך מחר בבג"ץ על ביטול עילת הסבירות. מאות מאנשי מחאת המילואימניקים "אחים לנשק" הגיעו הבוקר סמוך לביתו של שר המפשטים יריב לוין והפגינו נגדו. המוחים הניפו שלטים "רוצים לגנוז- לא רוצים את לוין". "הכי שנוא בליכוד" והציטוט המפורסם של מנחם בגין "יש שופטים בירושלים", הפונים בקריאה ברורה לראש הממשלה להפסיק לאפשר ללוין לתפקד כראש הממשלה בפועל ולגנוז את חוקי ההפיכה המשטרית.

לטענת המוחים, איומי לוין על שומרי הסף אינם מתקבלים על הדעת, ותקיפתו הפומבית האחרונה את היועצת המשפטית לממשלה היא עדות לכוונת הממשלה לפרק את האיזונים והבלמים. 

ממחאת המילואימניקים "אחים לנשק" נמסר: "ראש הממשלה בפועל לוין מפרק את הדמוקרטיה הישראלית וקורע את העם. חוק ביטול עילת הבירות הדיקטטורי מסכן את מעמדה של ישראל בעולם ומשאיר את חיילי צה"ל חשופים מול בית הדין הבינלאומי בהאג. לא ניתן להפיכה הכהנסטית לפרק את הדמוקרטיה ואנחנו, בניגוד לנתניהו לא מפחדים משר המשפטים שמתנהג כמו ראש הממשלה בפועל ולא נתניהו".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחים למלחמה אתם בושה (ל"ת)
    סימה 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חבורה בזויה של אנרכסיטים רווי שינאה (ל"ת)
    דן 09/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור