בארץ

המהומות בתל אביב: "יכול להיות שהמשטרה נכשלה בניהול האירוע"

ניצב בדימוס שחר איילון התייחס הבוקר למהומות הפליטים מאריתריאה אתמול, כאשר במשך מספר שעות התעמתו תומכי הממשל במדינה האפריקאית נגד המתנגדים ברחבי דרום תל אביב, עד שהמשטרה השיגה שליטה על האירוע. לטענתו, יכול להיות שהמשטרה נכשלה בניהול האירוע
מערכת ice | 
מהומות ענק בתל אביב (צילום פלאש 90/ עומר פיכמן)

ניצב בדימוס שחר איילון התייחס הבוקר בתכניתם של אודי סגל וענת דוידוב ברדיו 103FM למהומות הפליטים מאריתריאה שאירעו אמש ברחבי דרום תל אביב, במהלכה נפצעו 140 מתפרעים, ביניהם 15 במצב קשה, עד שהמשטרה השיגה שליטה על האירוע. איילון טען כי יכול להיות שהמשטרה נכשלה בניהול האירוע וזה ייחקר על ידי מח"ש.

"יש כאן עצימת עיניים כבר 20 שנה" פתח איילון את דבריו והוסיף: "יש כאן אלפי אנשים שקופים, שעובדים אצלנו וכל יום אנחנו רואים אותם ברחוב, בגינון, בניקיון ובכל עבודה אפשרית. מה שאנחנו לא יודעים זה שיש להם גם פוליטיקה פנימית ומצוקות. יכול להיות שהמשטרה נכשלה בטיפול האירוע. זה ייחקר, אפשר להגיד שיכלו להתכונן לכך טוב יותר. כשיש סכנה לחיי השוטר, הם לא רואים בעיניים. בסופו של דבר השוטרים כיוונו לרגליים, אם היו רוצים להרוג את המתפרעים הם היו עושים זאת. ראש העיר חולדאי השקיע המון כסף במשך השנים, אבל לא הצליח להסדיר את העניין לבד. אבל מדובר בבעיה בכל העולם המערבי".
 


כזכור, אמש בסביבות השעה 10:00 פרצו עימותים ברחובות דרום תל אביב בין מתנגדי השלטון באריתריאה לתומכים שקיימו אירוע סגור לרגל 30 שנה לעצמאות המדינה האפריקאית. במהלך העימותים שערכו מספר שעות נפצעו למעלה מ-140 איש מתוכם 15 נפצעו באורח קשה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה