בארץ

הותר לפרסום: במטוס מסעודיה היו גורמי ביטחון ואחיו של ח"כ

בין 128 הנוסעים הישראלים במטוס אייר סיישל שנחת בסעודיה בשל תקלה, היו גם אחיו של ח"כ אלמוג כהן, וכן גורמי ביטחון שהיו בחופשה. זהותם נשמרה בסוד עד שעזבו את אדמת סעודיה
מערכת ice | 
נחיתה (צילום shutterstock)
המטוס עמוס הישראלים שהמריא מאיי סיישל לתל אביב וביצע אמש (שני) נחיתת חירום בסעודיה בשל תקלה – כלל כמה נוסעים "רגישים" במיוחד.
הבוקר נחת המטוס בשלום בנתב"ג ואז נחשף הסוד: בין 128 הנוסעים הישראלים, היו גם אחיו של ח״כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) ורעייתו, וכן גורמי ביטחון שהיו גורמי ביטחון שהיו בחופשה ולא בתפקיד רשמי. מן הסתם זהות הנוסעים נשמרה בסוד כל עוד היו על אדמת סעודיה.
רה"מ בנימין נתניהו הודה לסעודיה על היחס לישראלים. בסרטון שהוציאה לשכתו, וכלל כתוביות בערבית, אמר נתניהו: "אני מאוד מעריך את היחס החם של הרשויות הסעודיות לנוסעים הישראלים שהמטוס שלהם נקלע למצוקה ונאלץ לנחות נחיתת חירום בג'דה. אני שמח שכולם חוזרים הביתה ומאוד מעריך את השכנות הטובה".

כזכור, טיסת HM22 של חברת "אייר סיישל" שהייתה אמורה לנחות בנתב"ג אמש (שני) בשעה 22:30 (שעון ישראל) ביצעה נחיתת חירום בג'דה שבסעודיה למרות שהמטוס מלא בישראלים.
בשעה 20:12 צוות האוויר של המטוס הודיע למגדל הפיקוח כי הם נאלצים לנחות בשדה, בעקבות ריח של עשן שהתגלה בתא הטייס. המטוס ביצע את נחיתת החירום ונחת בסעודיה בשעה 20:40. אחת מהנוסעות בטיסה סיפרה ל-103FM כי: "היה בסדר, יצא לנו לישון כמה שעות לפני שהעירו את כולם. היה ממש מפתיע, אמרו לנו שאנחנו רצויים פה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה