בארץ

מחאות מחוץ לביתו של סמוטריץ': "נותן גב למיליציית חווארה"

הבוקר (חמישי) הגיעו מאות אנשי מחאת המילואימניקים אחים לנשק לביתו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳, נושאים עמם את לוחות הברית ומוחים מול ביתו
מערכת ice |  3
מחאת אחים לנשק (צילום אחים לנשק)
הבוקר (חמישי) הגיעו מאות אנשי מחאת המילואימניקים אחים לנשק לביתו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳, נושאים עמם את לוחות הברית ומוחים מול ביתו. לטענתם של המילואימניקים וחברי אחים לנשק, הם הגיעו "במחאה על כך שהביטחון בישראל וביהודה ושומרון נמצא בשפל חסר תקדים, ועל מנת להזכיר לשר את חמשת הדיברות והמקורות שנטש לטובת מאמציו לקדם אג׳נדה כהאניסטית גזענית של עליונות יהודית".
עוד נמסר ממחאת המילואימניקים אחים לנשק כי: ״סמוטריץ׳ נישל את גלנט ממשרד הביטחון ומכהן בתפקיד שגדול עליו. הוא מקדם את ׳תכנית ההכרעה׳ לכינונה של מדינה ליהודים בלבד, נותן גב למיליציית חווארה ומפקיר את חיילי צה״ל בהאג".
עוד נמסר כי "אם הוא לא ייזכר בעצמו שליהדות יש מסורת של כבוד הדדי והכלה אנחנו נגיע להזכיר לו. השר הכושל לא יצליח במאמציו לקדם את ההפיכה המשטרית שתממש את יעדיו ואנחנו נהיה שם לעצור אותו״. בהמשך, סמוטריץ' ניסה לצאת מביתו יחד עם הרכבים שלו והאבטחה, אך זה לא צלח אל מול מאות המוחים שחיכו לו חוץ לביתו.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אחים לנשק. עלק אחים.
    עודד 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנשק הם טובים. אלימים, גסי רוח ויהירים.
    סגור
  • 2.
    שטויות- אין שם מאות. כרגיל קשקשת. יור הכנסת להט"ב.
    מיכה 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פשוט נמאסתם כבר. בו נגיד שאתם 800000 איש בדימיון הפרוע..ואתם לא! אבל בו נגיד שכן. אתם עדיין מיעוט במדינת ישראל. פחות מ-10%!!! ביזיון. הקול שלי בבחירות לא שווה פחות משלכם. כמו שמפקד 69 בעבר אמר לסרבנים. עופו לי מהצבא. אני מתבייש שאנחנו היינו באותו חיל אוויר.
    סגור
  • 1.
    פחחחח אפסים משועממים, ממציאים על מה "להפגין", בשכר
    המטרה- הכפשת כל שר 08/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אדיוטים , רואים לכם, בגלל זה הציבור מזמן קץ ב"הפגנות" המלאכותיות של השמאל הקיצוני.
    סגור