בארץ

"מושווים לנאצים": תומכי הרפורמה מסיתים נגד אחים לנשק?

בימים האחרונים נערכת הסתה ברשתות החברתיות מצד תומכי הרפורמה המשפטית נגד קבוצת מחאת המילואימניקים "אחים לנשק" המושווים לנאצים. בארגון קראו לשלטונות החוק לעצור את ההסתה המסוכנת כנגד לוחמים הפועלים לטובת מדינת ישראל
מערכת ice | 
מחאת אנשי המילואים (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)

בימים האחרונים נערכת הסתה ברשתות החברתיות מצד תומכי הליכוד וגולשים התומכים ברפורמה המשפטית, נגד קבוצת מחאת המילואימניקים "אחים לנשק" בעקבות סירובם להתייצב לשירות המילואים במחאה על קידום הרפורמה המשפטית. במסגרת ההסתה מושווים לוחמי צה"ל, האנשים אשר הקדישו את חייהם למדינה לנאצים.

לטענת מחאת המילואימניקים, פעילי ליכוד העלו לפייסבוק השוואה דוחה ומסיתה, בה אנשי "אחים לנשק" מוצגים באמצעות פוטושופ כחבורת נאצים המקיפה יהודי חסיד, בהשוואה לתמונה הידועה מהאירוע המוכר כ"השפלת אולקוץ. בעמוד בשם "אוהבים את יעקב ברדוגו" פורסמה תמונה של שוטרי SS גוזזים פאותיו של יהודי בשואה לצד הכיתוב, "גם בגרמניה הנאצית היו אחים לנשק". בתנועה יפעלו נגד הסתה זו בכל הכוח.

ממחאת המילואימניקים "אחים לנשק" נמסר: "אנחנו קוראים לשלטונות החוק לעצור את ההסתה המסוכנת המשתוללת כנגד לוחמים הפועלים להציל את מדינת ישראל".

כזכור לפני כשבוע יצאה מחאת המילואימניקים "אחים לנשק" במסגרת קמפיין נגד שר הביטחון יואב גלנט, עם כיתוב "גלנט מפרק את צבא העם" ונקודות המדומות למטרות על פרצופו של השר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה