דיגיטל וטק

כך ניסו לשבש תומכי הרפורמה את פעילותם של המתנגדים

קבוצה של תומכים ברפורמה המשפטית הפיצה את מספרי הטלפון של ראשי המחאה במטרה לדווח עליהם לוואטסאפ, לשבש את פעילותם ולגרום לסגירת חשבונותיהם. בתגובה פתחו מארגני המחאה בהליכים משפטיים נגד אותה קבוצה
מערכת ice | 
מחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)

קבוצה של שישה תומכי הרפורמה המשפטית הפיצה את מספרי הטלפון של ראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית במטרה לשבש את פעילותם ולגרום לסגירת חשבוני הוואטסאפ שלהם. כך דיווחה כתבת N12 לי נעים. פעילות זו הביאה לחסימתם למספר שעות של חשבונות חלק מפעילי המחאה: משה רדמן, פרופ' שקמה ברסלר ופרופ' קרין נהון.

תומכי הרפורמה הפיצו את מספריהם של ראשי המתנגדים בקבוצות התמיכה בבקשה לדווח עליהם בוואטסאפ ולגרום לסנקציות על חשבונותיהם. לאחר כמות דיווחים גדולה נחסמו חשבונותיהם של מארגני המחאה. בתגובה לכך שלח עורך דין חיים רבייה יחד עם מיזם "פייק ריפורטר"  מכתבי התראה לששת מארגני הפעולה, בדרישה לשלם לכל מוביל מחאה 300 אלף שקלים בגין עוגמת נפש והפצת דיווחי שקר שנמסרו לוואטסאפ.

כזכור המחאה נגד הרפורמה המשפטית התגברה בחודש האחרון מאז אישור חוק ביטול עילת הסבירות בכנסת בסוף חודש אוגוסט. מפגינים משני המחנות חסמו כבישים והתעמתו עם השוטרים. לצד זאת נמסר על דרכים יצירתיות בהן מנסים כל צד לגרום לנזק לצד השני.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה