בארץ

אסון בצפון: כבאי וצעיר נהרגו, כבאי פצוע אנוש מנפילה לבור

צעיר נפל לבור בחצר בית בישוב דיר אל אסד, שני לוחמי כבאות שהגיעו לחלצו נפלו גם הם לתוך הבור, כל השלושה נפגעו באורח אנוש ופונו למרכז הרפואי לגליל במצב של החייאה
מערכת ice | 
חילוץ מהבור (צילום מד"א תיעוד מבצעי)

אסון אירע בשעות הצהריים בכפר דיר אל אסד שבצפון: אדם נפל לתוך בור בחצר בית בישוב, שני לוחמי כבאות שהגיעו כדי לחלצו נפלו גם הם, כל השלושה הוצאו מהבור כשהם במצב אנוש. האירוע החל בשעה 13:07 כאשר התקבל דיווח במוקד מד"א על שלושה גברים שאיבדו את הכרתם בתוך בור בחצר בית בדיר אל אסד. חובשים ופרמאדיקים של מד"א דיווח על שני גברים בני 30 המפונים מהמקום תוך פעולות החייאה אל המרכז הרפואי לגליל, הנעדר השלישי חולץ מספר שעות לאחר מכן גם כן במצב אנוש.

מהמרכז הרפואי לגליל נמסר כי בשעות הצהריים הובאו שלושה פצועים במצב אנוש כתוצאה מנפילה לבור מים בדיר אל אסד, צעיר ושני כבאים שניסו להצילו, במהלך הטיפול נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותם של כבאי סמל עדנאן אסעד מבית ג'אן ושל הצעיר, כבאי נוסף תושב מעלות תרשיחא, הועבר לאשפוז במחלק לטיפול נמרץ כשהוא מונשם ומצבו מוגדר אנוש ונשקפת סכנה רבה לחייו. מנהל המחלקה לרפואה דחופה ד"ר חאלד עטאללה מסר כי ככל הנראה הנפגעים שאפו גזים רעילים בעת ששהו בבור.

מהכבאות נמסר כי לוחם האש סמל עדנאן אסעד מבית בעת שחתר להצלת בפעילות לחילוץ לכדו מבור. בבית החולים בנהריה ממשיכים להילחם על חייו של לום האש השני שנפגע באורח אנוש באירוע החילוץ. סמל עדנאן אסעד בן 40 במותו, נשוי ואב לשלושה ילדים כאשר הקטנה שבהם בת חודשיים בלבד, שירת כלוחם אש במערך מאז שנת 2019. יהי זכרו ברוך.

פרמאדיק מד"א אלי זוזוט סיפר על האירוע: "מדובר ככל הנראה בבור מים שצעיר ירד לתוכו ואיבד את ההכרה. שני גברים נוספים שירדו לבור על מנת לסייע ולחלץ אותו איבדו גם הם את ההכרה. לאחר חילוצם של הגברים הענקנו להם טיפול רפואי וביצענו בהם פעולות החייאה, הם פונו תוך פעולות החייאה למרכז הרפואי לגליל במצב אנוש".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה