בארץ

שר הביטחון מזועזע: ״הסרטון שרץ ברשת הוא סרטון בזוי״

אחרי הסרטון שגרם לסערה עם החיילים המתים, שר הביטחון יואב גלנט טען: "הסרטון שרץ ברשת ביממה האחרונה הוא סרטון בזוי שלא ישיג את מטרתו. צה"ל הוא צבא שמרחיק את אויבינו אבל מקרב בין חלקי העם"
מערכת ice |  5
יואב גלנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
זעם גדול התעורר היום (חמישי) בצה"ל בעקבות סרטון שפורסם בין היתר על ידי שר הספורט מיקי זוהר, שמציג את טייסי חיל האוויר כמי שלא מסייעים לצבא היבשה: "תופעה מסוכנת שנועדה לייצר קרע פנימי", זאת על רקע הסירוב של רבים להמשיך להתנדב למילואים ולהכניס את הפוליטיקה לשיח הצה"לי עם התניות לממשלה לגבי המשך החקיקה.
בלי קשר או עם קשר לזוהר, שר הביטחון יואב גלנט טען: ״הסרטון שרץ ברשת ביממה האחרונה הוא סרטון בזוי שלא ישיג את מטרתו. צה"ל הוא צבא שמרחיק את אויבינו אבל מקרב בין חלקי העם".
ממחאת המילואימניקים אחים לנשק נמסר בתגובה לסרטון שפרסם מיקי זוהר בטוויטר שלו: "גם בממשלת ההסתה והשנאה של יריב לוין, רוטמן, ואמסלם עד היום לא העזו לחצות את הקו האדום של זילות בזכרון חללי צהל בסרטון תעמולה לצרכים פוליטיים".

עוד נמסר: "היום גם הקו הזה נחצה. מיקי, ביום שתקרא את רוח צה"ל תלמד שחתמנו על מדינה יהודית ודמוקרטית, אבל אותך זה לא מעניין. אתה מעדיף להפיץ סרט ביזוי הנופלים ולעמוד לצד בן גביר בביזוי ערכי צה"ל. תתבייש".
השר זוהר צייץ בנושא: "בימים כה סוערים, שאחד נגד השני, נתקלתי בסרטון שביקש להעביר מסר מאחד בצורה מעוררת מחשבה ושיתפתי כדי להדהד את המסר שאחים אנחנו. לצערי, גוף תקשורת החליט להוציא מהקשרו והציג שהוא פוגע בחיל כזה או אחר. כמובן שזו לא הייתה המטרה ולכן מחקתי. עם סרטון או בלי, המסר החשוב הוא שאחים אנחנו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כ.כ.כ
    מתי 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיקי זוהרכל כך טיפש , גורם נזק כשר תרבות. מתחנף ללוין. ממש שרץ
    סגור
  • 3.
    גלנט לא מתאים... צריך לתקן את טעות מינויו.
    אי 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גלנט מאכזב מאוד וגם הופעותיו בטלויזיה לא עוזרות לו חשבנו שהוא מתאים את התבדינו. צריך לתקן את טעות מינויו ומהר. כל העיל לכאורההה כמובן
    סגור
  • 2.
    סרטון חזק ומעולה!
    ישראלית 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מי שלא אוהב אותו פשוט לא אוהב להסתכל במראה. זה מפחיד מידי. אבל יש בו אמת לפנים.
    סגור
  • זו הבעיה בסרטון הזה
    מירי 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שדבילים כמוך רואים ומתרשמים
    סגור
  • 1.
    גלנט לא איש ימין
    ישראל 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    גלנט לא ליכודניק ולא איש ימין הוא נציגו של כחלון תומך הבג"ץ והדיקטטורה .מתפקדי הליכוד צריכים לסלק אותו מרשימת הליכוד בכנסת הבאה ! כל מילה בסרטון אמת ו תגובה שלו בזויה וחצופה !
    סגור