בארץ

אלמוג כהן נגד הטייסים: "חיל אוויר לא מנצח מלחמות"

ח"כ אלמוג כהן התראיין ופרס את משנתו בנוגע למה יקרה אם הרמטכ"ל יחשוב שהצבא באי כשירות: "הוא יקבל עוד עשרות אלפי סרבנים מיחידות החי"ר"
מערכת ice |  3
אלמוג כהן מועמד עוצמה יהודית לכנסת (צילום קרדיט יוסי לוגסי פלשמן)
ח"כ אלמוג כהן ממפלגת עוצמה יהודית יצא נגד אנשי מילואים שהודיעו לאחרונה על הפסקת ההתנדבות שלהם. ח"כ כהן התראיין ל-103FM ואמר: "חבורה של פריוויליגים עלובים ושפלים. הם מפקירים את ילדי שלומי ושדרות לטובת חיזבאללה וחמאס. משחקים פה בחיי אדם, צריך להדיח אותם".
ח"כ כהן החליט להמשיך בגינוי כאשר נשאל בריאיון מה יקרה אם הרמטכ"ל יחשוב שהצבא הגיע לאי כשירות בעקבות סרבנות הטייסים, לכך הוא השיב: "אז הוא יקבל עוד עשרות אלפי סרבנים מיחידות החי"ר. מי שמנצח במלחמות הם החי"רניקים, לא הטייסים". 
כזכור, לאחרונה נתניהו הוקלט בישיבת ממשלה יוצא נגד גל הסרבנות הגואה: "אני לא יכול לדמיין חומרת דברים גדולים יותר, של ארגון הפרה המונית כזאת של חוק השירות או אם תרצה של סרבנות", צעק נתניהו לעבר היועצים המשפטיים. "זה בלתי ניתן לתפיסה. זה פשוט אי אפשר לתפוס את זה.
אתם יודעים מה זה עושה לאויבים שלנו? וזה לא רק ההשבתה של יכולות, זה גם מה שזה עושה לכוח ההרתעה שלנו. מה זה עושה, אני לא אביא כאן דוחות מודיעיניים, אם תרצו בדלתיים סגורות אני אראה לכם מה זה עושה, זה לא דבר קטן".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בורות!!!!
    היסטוריון 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מציע לאוויל הזה ללמוד היסטוריה והיטב!!! שיתחיל במבצע מוקד, השמדת חילות האוויר הערביים על הקרקע ב 67, בזכות זה הוכרעה המלחמה ב 6 ימים, מבצע אנטבה ב 76 הכרעת הטרור מבצע אופרה 1981 השמדת הכור העירקי ולחשוב שהיום אמור היה להיות להם אטום מבצע ערצב 19 בפתיחת לבנון הראשונה 1986 רגל עץ הכרעת הטרור בחופי טוניס 2007 השמדת הכור הסורי ולחשוב שהיום עם חיזבאללה היה אמור להיות להם נשק גרעיני, אפילו קולות של חיות הוא לא היה מצליח לעשות, בור ועם הארץ!!! בושה!!!!
    סגור
  • 2.
    השר ממש מבין בצה״ל. (ל"ת)
    חחחחחח 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צודק, רק בהמות אדם כמוך מנצחים מלחמות. גוש של גועל (ל"ת)
    יצור דוחה 07/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור