בארץ

"מרב מיכאלי מתוסכלת שהיא לא עוברת את אחוז החסימה"

חברת הכנסת מירב בן ארי הגיבה לסכסוך הקולני בין מנהיגי מפלגות האופוזיציה, במהלכו קינתה מיכאלי את לפיד "גבר פריבילג דורס נשים", ואמרה כי זה בעיקר נובע מתסכול על מצבה בסקרים
מערכת ice |  1
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/יונתן זינדל)
עימות סוער וחריג בין שניים מראשי האופוזיציה נערך אמש במליאת הכנסת בזמן אישור הצעת החוק להפיכת הרשות לקידום מעמד האישה לפוליטית כשיאיר לפיד עלה לנאום במליאה למרות רצונה של מירב מיכאלי ושתיים מנשות האופוזיציה שרצו להביא את התנגדותן לחוק כך מדווחת דפנה ליאל בחדשות 12.
בסיום הנאומים נשמעה אומרת יושבת ראש מפלגת העבודה מירב מיכאלי בשיחות פרטיות על יו"ר האופויזציה יאיר לפיד: "הוא טינופת שקרן, גבר חזק פריבילג לבן עולה לדבר, שלוש נשים רוצות לדבר והוא דורס אותן, הוא רצה לרמוס אותי", מיכאלי הגיבה לכך ואמרה: "שלוש נשים שעסוקות שנים במאבק לשוויון מגדרי נאבקו כדי לנאום נגד החוק ההרסני לנשים, לפיד עקף את התקנון וסגר שהוא ינאם במקומנו, על זה כעסתי ובצדק והבעתי את זה בשיחה פרטית, נאמרו דברים כעוסים על המעשה אבל לא במילים של הטקסטים המצוטטים".

חברת מפלגתו של לפיד, חברת הכנסת מירב בן ארי, הגיבה לסכסוך בריאיון ל-103FM וטענה כי ההתפרצות של מיכאלי נובעת מ-"תסכול" שהיא לא עוברת בסקרים את אחוז החסימה. 
"זה לא מוסיף כבוד. אבל תן לי לעשות סדר בדברים שלה - רק בן אדם אחד יכול לצורך העניין להתנגד, הראשון שהגיע וביקש זה יאיר לפיד", אמרה בן ארי. "גם אני ביקשתי ואמרו לי 'לפיד ביקש ראשון', יש סדר. קודם כל זה הכי מצחיק כי כל מי שעלה ודיבר זה רק על הנשים של יש עתיד. עזבי שאני לא מתחברת לשיח הזה, הוא מגעיל בעיניי, לא מדברים ככה. באת אחרונה? לא הצלחת לדבר. תבואי בזמן, תבקשי את הזכות דיבור שלך, לפיד הגיע, ביקש".
"לפיד נפגע?", שאלו את בן ארי שענתה: "מה פתאום, למה שיפגע? אין מה להיפגע. לא מדברים בצורה כזו, בטח לא על שותף שלך לאופוזיציה, השותף הבכיר. אבל אני לא נכנסת לפה שלה. אני חושבת שזה בעיקר תסכול, מהמצב, מזה שהיא לא עוברת את אחוז החסימה, היא אף פעם לא לקחה אחריות על האירוע אליו הגענו, אבל יש שם הרבה תסכול. הבן אדם שהכי נותן מקום לנשים בכנסת זה לפיד. שלא תתן לי טיפים על גבר אשכנזי לבן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיכאלי
    איכפתניק 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עידן מירב מיכאלי תם..לא הוכיחה שהיא שווה השקעה...צאי לפנסיה יש לך שני נכדים לגדל...נוכחותך רק תהרוס את מפלגת העבודה או מה שנשאר ממנה
    סגור