בארץ

נעים להכיר, זהו מטוס הביון החדש של חיל האוויר

מטוס הביון החדש שישמש את חיל האוויר בדרך להיות מבצעי. המטוס שנקרא "אורון", בעל טכנולוגיות טובות יותר מהקיימות שמאפשרות לו לאסוף מודיעין במרחק אלפי קילומטרים
מערכת ice | 
מטוס ה-G700 של מאסק (צילום COURTESY OF GULFSTREAM AEROSPACE)
מטוס הביון החדש של ישראל - "אורון", בדרך להיות מבצעי. המטוס החדיש יצטרף לשני המטוסים הקיימים, העיטם והשביט אל טייסת הנחשון בבסיס חיל האוויר נבטים. המטוס נרכש מחברת גאלפסטרים בעלות של מיליארד דולר ובימים אלה עובדים בתעשייה האווירית על מנת לאבזר אותו במכשירים הרבים המתוחכמים שבעזרתם, אנשי המודיעין יאספו מידע.
למטוס יש שלל אמצעים שיאפשרו לו לאסוף מודיעין ברדיוס של אלפי קילומטר, בין היתר - מצלמות גדולות, מכ"מים חדישים, אמצעי האזנה שונים והחידוש הגדול, טכנולוגיות בינה מלאכותית חדשניות.
האורון יוכל לאסוף מודיעין משלל כלים, בין אם הם נמצאים באדמה, בים או באוויר. המטוס צפוי לזהות אובייקטים ניידים ונייחים ממרחק רב, גם הצורך המבצעי הנדרש בצמצום אנשי הצוות צפוי להיפתר בעזרות המטוס החדיש.
נזכיר כי התעשיות הצבאיות של ישראל זכו לאחרונה בעסקה גדולה עם צבא גרמניה, במסגרתה, הצבא הגרמני יקנה סוללות הגנה אווירית מסוג חץ 3 על מנת להתמודד עם האיומים מצד רוסיה. הגרמנים מעוניינים להפוך את צבאם לחזק ביותר באירופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה