בארץ

בשורה לתושבי יו"ש: זה השיפור הטכנולוגי שמגיע אליכם

השר שלמה קרעי חנך היום אנטנה סלולרית ראשונה באזור גוש עציון. השר קרעי התחייב לשפר את התשתיות הסלולריות: "אנו מתחילים היום, כפי שהבטחתי בכניסתי לתפקיד, לתקן ולשפר את כיסוי הקליטה הסלולרית בצירי תנועה וביישובים ביו"ש"
מערכת ice |  1
ח"כ ד"ר שלמה קרעי מהליכוד ולשכת ההוצאה לפועל (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
היום (שני) התקיים אירוע חנוכת אנטנה סלולרית ראשונה בצומת עמוס שבגוש עציון. הטקס נערך במעמד שר התקשורת, ד״ר שלמה קרעי, מנכ״ל משרד התקשורת, מימון (מוני) שמילה, ח״כ שמחה רוטמן, ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן, סגן ראש מועצת גוש עציון, יצחק פריד ומנכ״ל חברת PHI, אייל אילוז.
קליטת הסלולר בצומת עמוס צפוייה להשתפר משמעותית עם הצבת האנטנה שתסייע למתן תגובה מהירה ולהצלת חיים במקרים של תאונות דרכים או פיגועים. האנטנה שהוקמה בצומת עמוס על ידי צה״ל וחברת PHI, פרטנר והוט מובייל, תשפר משמעותית את הקליטה הסלולרית באזור. 
שר התקשורת, ד״ר שלמה קרעי: "אחרי שנים בהן תושבי יו"ש נסעו בכבישים ללא קליטה סלולרית ותוך סיכון חיי אדם, אנו מתחילים היום, כפי שהבטחתי בכניסתי לתפקיד, לתקן ולשפר את כיסוי הקליטה הסלולרית בצירי תנועה וביישובים ביו"ש".
ראש מועצת גוש עציון ויו"ר מועצת יש"ע, שלמה נאמן: "אנחנו מדברים הרבה על ביטחון סביב הנושא של הקליטה הסלולרית, שהוא חשוב, אבל באמת מדובר על חיי היומיום, התשתיות הן אלו שקובעות את חיי היומיום. תשתיות הכבישים, התקשורת, הגז - כל התשתיות שיש במדינה מפותחת לא נמצאים ביו"ש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הטרור בגלל המתנחלים והכיבוש
    חילוני מזועזע 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסור לשכוח את זה. ואולי מספיק להתייחס ברצינות לדתיים ולחרדים כאילו זה נורמלי שיש לך חבר דמיוני בתוך הראש. ושאכפת לו אם אתה בשרי או חלבי. זאת המאה ה21
    סגור