בארץ

עוזרים למשטרה: חיילי צה"ל יתגברו את המשטרה במחוז ת"א

המצב הביטחוני הרגיש ברחבי הארץ מוביל לשיתוף פעולה בין המשטרה לצבא. דובר צה"ל הודיע כי החל מהיום (שני), חיילי צה"ל יתגברו את משטרת ישראל במחוז ת"א. בנוסף, כוחות מילואים נוספים של מג"ב גויסו
מערכת ice | 
בידוק (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
התקופה הביטחונית הרגישה ששיאה הגיעה בסוף השבוע בוא נרצחו האחיות מאיה ורינה די בפיגוע בבקעה והתייר מאיטליה אלסנדרו פאריני בטיילת בתל אביב, הודיע אמש דובר צה"ל (ראשון) כי החל מהיום צה"ל יתגבר את משטרת ישראל במחוז תל אביב.
"זאת בהתאם להנחיית שר הביטחון ולהערכת המצב בצה"ל, בתיאום עם משטרת ישראל", נמסר מדוברות צה"ל בהודעה על התגבור. ההודעה מגיעה בהמשך להוראת הממשלה על גיוס מילואים נרחב.

4 פלוגות מילואים נוספות גויסו ממג"ב אתמול בשעות הבוקר והתפזרו ברחבי הארץ – "הפלוגות יפעלו בגזרות מרכז, צפון, חוף ודרום לטובת חיזוק הביטחון במרכזי הערים ובמוקדים הומי אדם ויצטרפו ל-6 פלוגות מג"ב במילואים שגויסו בשבועות האחרונים, ושכבר מבצעות פעילות מוגברת לצד הכוחות הסדירים בגזרות ירושלים, עוטף ירושלים ובמרכז הארץ", מסרו במג"ב.
"לוחמי ולוחמות משמר הגבול פרוסים בפעילות מוגברת בכלל הגזרות במטרה לשמור על ביטחון האזרחים המקיימים את שגרת החג", אמר מפקד מג"ב. "במקביל לגיוס פלוגות המילואים, אנחנו נערכים לגיוס פלוגות מילואים נוספות באופן מידי באם המצב הביטחוני יסלים. אני משתתף בצער המשפחות ששכלו את יקיריהם באירועי הטרור האחרונים ושולח החלמה מהירה לפצועים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה