בארץ

שגריר ארה"ב מתייחס לטענותיו של יאיר נתניהו: "זה מגוחך"

השגריר של הפרטנרית הכי משמעותית של ישראל בעולם, העניק ראיון לדני קושמרו ובו פסל על הסף את טענותיו של בנו של ראש הממשלה
מערכת ice |  2
יאיר נתניהו (צילום באדיבות המצלם)
את החדשות הללו אולי לא ממש תופתעו לשמוע: יאיר נתניהו משקר. שוב משקר. לא רק שהוא משקר, הוא מפזר קונספירציות מסוכנות חסרות שחר, שעושות נזק גם בתוך המדינה שלנו וגם למעמדה של ישראל בעולם, במיוחד בכל הנוגע לבת ברית הכי חזקה ומשמעותית של ישראל - ארצות הברית של אמריקה. 
אמש (שלישי), שגריר ארה"ב בישראל, תומאס ניידס, איש רציני, מנכ"ל "מורגן סטנלי" לשעבר, שיש לו מספיק דברים על הראש - נאלץ להתייחס לטענותיו של נתניהו ג'וניור, על פיהן המשטר האמריקאי עומד מאחורי ההפגנות כנגד המהפכה המשפטית. השגריר התראיין אצל דני קושמרו בחדשות 12 וכאשר נשאל בעניין, שתי מילים היו לו לומר: "זה מגוחך".
קושמרו התעקש להבהיר את הנקודה של ניידס בעוד כמה אלפי אחוזים ושאל האם ל-CIA יש קשר להפגנות בישראל והשגריר שוב אמר: "זה פשוט מגוחך". בתשובה יותר ארוכה מכך, ניידס השיב: "לא היה לנו שום הקשר למחאה. זה דבר יפה, זאת דמוקרטיה. אנשים יוצאים למחות נגד הרפורמה". אז כן, יאיר נתניהו משקר וגורם נזק עצום למדינת ישראל, תעשו את עצמכם מופתעים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שקרים
    חנה 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ליאיר נתניהו לא צריך להייתחס.הוא שקרן, אנטי חברתי, מלה החשיבות עצמי שהוא חושב שיש לו.הוא לא עשה שום דבר בישביל אף אחד,אבל כמו שרה ,חושב שמגיע לו הכל.הוא מאוד קמצן וחושב בדיוק כמו שרה .רק על הכסף.הוא עושה כל כך הרבה נזק כיוון שיש לו הרבה זמן פנוי ואף פעם לא היה צריך לתת דין והחשבון על מה שהוא עשה ועושה.מה שקורה עם האמריקאים זה אסון למדינה אבל כל זמן שהוא מקבל את הכסף שלנו ,לא הכפת לו.וגם שרה,במקום
    סגור
  • 1.
    הפרזיט עובד בכלל
    ראובן 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    או שהאמא מכינה אותו להמשך השלטון !?
    סגור