בארץ

מיכל שיר מזועזעת: "אתם כתם בהיסטוריה של העם היהודי"

במהלך ההצבעה על חוק הנבצרות שעבר בקריאה ראשונה קמה מספסל האופוזיציה ח"כ מיכל שיר והשתוללה על יו"ר הקואליציה, ח"כ אופיר כץ

דוד זולדן | 
מיכל שיר (צילום פלאש 90)
לפני ההצבעה על חוק הנבצרות שעבר היום בקריאה ראשונה אמר יו"ר הקואליציה, אופיר כץ מהליכוד כי: "מה שאנחנו עושים פה עכשיו זה שמירה על הדמוקרטיה, אנחנו לא ניתן לגורם משפטי במדינת ישראל לעשות הפיכה שלטונית. מה שאזרחי ישראל בחרו קובע". ח"כ אפרת רייטן מהעבודה השיבה לו: "אתם מחריבים את הדמוקרטיה", וח"כ מיכל שיר מיש עתיד הוסיפה: "אתם כתם בהיסטוריה של העם היהודי". יו"ר הוועדה כץ כינה את חברי האופוזיציה "פופוליסטים" ועבר להצבעה, שאושרה כאמור ברוב של תשעה מול שישה.
במהלך ההצבעה, ח"כ מאיר כהן מיש עתיד פנה ליו"ר הקואליציה, ח"כ אופיר כץ במהלך ההצבעה על חוק הנבצרות ואמר: "באנו למדינה הזו והיינו כל כך גאים לראות את בגין נוסע באוטובוס. כל כך היינו גאים לראות מנהיגים פשוטים, והנה אנחנו מגיעים למציאות שאתה שותף לה - החוק הרע הזה שמשנה את היסטוריית המנהיגים שלנו. מה שאתם מקדמים פה אומר לנו - ׳לא משנה מה אתם מדברים על הידברות, אנחנו אומרים לכם לכו לעזאזל'. אסור שראש הממשלה יהיה מורם מהעם - וזה מה שעושה החוק". ח"כ בועז ביסמוט מהליכוד יצא נגד דבריו של כהן ואמר: "אתה לא באת לעבודה היום באוטובוס, אז לא צריך להתייפייף".
חוק הנבצרות אושר בוועדה המיוחדת בכנסת לקריאה ראשונה, ויגיע בהמשך הלילה למליאה אחרי שהוועדה המיוחדת לתיקון 'חוק יסוד: הממשלה' אישרה הבוקר (שני) את שינוי המנגנון על הכרזת נבצרות של ראש ממשלה, שנועד למנוע התערבות משפטית במהלך כהונתו של רה"מ בנימין נתניהו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה