בארץ

שמחה רוטמן קיבל איומים על חייו. קצין הכנסת: "אל תגיע"

בצל המחאות נגד הרפורמה המשפטית התקבלו במערכת הביטחון איומים נגד מי שמוביל את החקיקה המשפטית, ח"כ שמחה רוטמן שנאלץ לבטל השתתפות באירוע היום
דוד זולדן |  3
שמחה רוטמן (צילום Olivier Fitoussi/Flash90)
גוברים האיומים נגד יו"ר ועדת חוקה ומשפט, ח"כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית. עקב התראות שהתקבלו והערכות מצב מעודכנות, קצין הכנסת הורה ליו"ר ועדת חוקה שמחה רוטמן, לא להגיע היום לאירוע בלשכת עורכי הדין.
קצין הכנסת הורה לחבר הכנסת שמחה רוטמן לא להגיע לאירוע לשכת עורכי הדין בתל אביב, לאור איומים שהתקבלו נגדו במשטרה. רוטמן קיבל את הוראת המשטרה והודיע על ביטול הגעתו.
"לצערי, קבוצה קטנה ואלימה השתלטה על השמאל הישראלי וקובעת את סדר היום שלו", אמר רוטמן וציין כי: "אנשים שמאמינים בדמוקרטיה לא חוסמים את דרכו של אדם לדיון ולהצגת עמדה בצורה מנומסת. אנשים שמאמינים בדמוקרטיה, מאמינים בשיח ולא באלימות".
עוד ציין רוטמן: "לצערי, עקב התראות שהתקבלו, והערכות מצב מעודכנות, קצין הכנסת הורה לי לא להגיע היום לאירוע בלשכת עורכי הדין, כשכבר הייתי בדרכי למקום. יש כאלה שרוממות ה'דמוקרטיה' בגרונם, אך הם רוצים שהדיון יתנהל במעמד צד אחד, והם משתיקים בבוטות ובבריונות את הרוב בישראל".
רוטמן הדגיש כי: "אנו נמשיך ונקדם את הערכים והעמדות שבשמם נבחרנו, ולא ניכנע לחבורה אלימה וקיצונית".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למה לבטל ולא להמיר את ההרצאה הפרונטאלית לזום?
    על זום שמעתם?? 03/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא להרחיב את ההסברה על הרפורמה כדי שהציבור ישמע עוד קול ולא רק את הקול המסית והמוציא דברים מהקשרם? איפה מערך ההסברה? מושתק על ידי אותם גורמים שמהם רוצים לקחת את הכוח ברפורמה.. הזויי..
    סגור
  • 2.
    מי רוצה לפגוע ברוטמן .הוא עושה את העבודה לבד .בלי עזרה
    חן 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רוטמן חי יותר טוב מרוטמן מת .תמשיך לחיות עלוב
    סגור
  • 1.
    כללי
    Mam 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבן אלף גורר אותנו לאוטוקרטיה לדיקטטורה איך זה מסתדר בגלל הכלבדוס הזה ניצטרך לסבול איומים על חייו עוד אריך מסריח של הימין מחלה
    סגור