בארץ

אמסלם משתולל: "ראש המסיתים, איך לא נחקר במשטרה?"

ח"כ דודי אמסלם תופס עמדה קדמית במאבק על הרפורמה המשפטית ומשלח חיצי ביקורת מושחזים בנשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרון ברק בעקבות דבריו שלא מסגירים רמז של התנצלות על אמירתו על "השופט המרוקאי"
דוד זולדן | 
דודי אמסלם, אהרון ברק (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, הדס פרוש)
אחת השאלות שהפנה רונן רובן אמש הייתה כדלהלן: נעמי לויצקי, מי שכתבה את הביוגרפיה שלך 'כבודו', היא סיפרה שלפני 20 שנה, היא הפצירה בך שאתה  חייב למנות לבית המשפט העליון שופט ממוצא מרוקאי, ואתה ענית לה ש'כרגע אין שופט ממוצא מרוקאי  מתאים לתפקיד'". ברק השיב: "הגישה שלנו הייתה, והיא עדיין היום אותה גישה, שלבית המשפט העליון צריך למנות את השופטים הטובים ביותר".
ח"כ דודי אמסלם תופס עמדה קדמית במאבק על הרפורמה המשפטית ומשלח חיצי ביקורת מושחזים בנשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרון ברק בעקבות דבריו שלא מסגירים רמז של התנצלות על דבריו השנויים במחלוקת: "אתם עוברים על החוק הכתוב, אתה אומר שזה יוכרע בטנקים, אני טנקיסט אבל אני לא יודע לאן אני לנסוע. ראש המסיתים, לא יודע איך אתה לא בחקירת משטרה היום. תראו את החוצפה שלכם, הבריונות. המאבק הזה, זה לא על החוקים".
עוד ציין אמסלם כי: "יש פה מאבק אמיתי האם האליטה תמשיך לנהל את המדינה. אתם מוכנים לתת לנו תארים אבל לא לנהל, בחיים לא קיבלתם את זה. לא במערכות הביטחון, המשפט, האקדמיה, התרבות וכמובן בפרקליטות ובבית משפט העליון".
אמסלם המשיך בלהט: "אנחנו נעשה את המהפכה על אפכם וחמתכם, מי שיעבור על החוק ישב בבית סוהר. אנחנו נלך עם זה עד הסוף, זה התפקיד של הממשלה הזאת. אנחנו נלך על זה עד שנעביר את מדינת ישראל למדינה דמוקרטית, ולא כפי שהיא היום. מדינת ישראל היום לא מדינה דמוקרטית, אתם שולטים על הכול, כולם חייבים בפני החוק". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה