בארץ

לפיד: "נצליח לעצור את הניסיון להרוס את הדמוקרטיה הישראלית"

יאיר לפיד לקח חלק הערב (שבת) בהפגנה נגד הרפורמה המשפטית בירושלים על רקע שני הפיגועים במהלך סוף השבוע בעיר. לפיד קרא להמשיך למחות כנגד הרפורמה ולא לוותר
מערכת ice |  2
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
7 נרצחו אמש (שישי) בירושלים בפיגוע מחריד שביצע ערבי תושב מזרח העיר, 3 פצועים נוספים במצב קשה- בינוני, בהם נער כבן 15. המחבל – עלקם ח'יירי בן ה-21, ללא רקע ביטחוני קודם. שני שוטרים נטרלו את המחבל לאחר קרב יריות בזמן קצר. בזמן שכוחות הביטחון הזהירו מהסלמה, הבוקר (שבת) בוצע פיגוע נוסף בעיר דוד שם נפצעו מירי של בן 13 קצין צה"ל ואביו.
למרות הפיגועים הקשים, המחאה נגד הרפורמה המשפטית ממשיכה במספר אתרים כאשר ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בהווה, יאיר לפיד, נכח בהפגנה בירושלים וחברי הכנסת של מפלגתו, יש עתיד, יצאו להפגנות במוקדים ברחבי הארץ.

הפגנות הפעם נפתחו בהדלקת נרות ודקת דומיה לזכר שבעת הנרצחים ובאיחולי החלמה מהירה לפצועים בשני הפיגועים.
"המאבק על המדינה שלנו ואופייה הדמוקרטי והליברלי הוא מאבק ארוך וממושך ואנחנו נצליח לעצור את הניסיון להרוס את הדמוקרטיה הישראלית רק אם נהיה נחושים ונמשיך לפעול יחד בכנסת וברחובות", אמר לפיד. "עד שניסיון הפיכה המשפטית לא יעצור, אנחנו לא נעצור. עוצרים את הטירוף, נלחמים על המדינה", קרא יו"ר האופוזיציה.
לפיד הוסיף כי "באנו לכאן לירושלים להזכיר לכולם שאנחנו עם אחד. אנחנו מתייצבים מול הטרור כעם אחד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לפיד
    דליה 01/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    64 מנדטים לא בחרו יש עתיד לפיד לך לך כבר מספיק אתה חלול
    סגור
  • 1.
    עוד פובליציסט כושל
    יהודה קפלן 01/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה אפילו לא מצליח להסתיר את טיפשותך. בית המשפט במתכונת שלך, ושל מחבר "האתיקה של צה"ל" הביא אותנו לעברי פי פחת, זה העוגן היחידי של השמאל הרקוב. לא מוסר, לא יהדות, לא ציווין ציוני, לא חינוך, עם שהוא עוד איזה סרח עודף בהיסטוריה האנושית...כלום. בלעדי בית המשפך הזה אתם אבודים, ולכן הצווחות שלכם הן זעקות גסיסה ואיתו כמעט והרסתם את המדינה. שב בשקט כישלון מהדהד שכמותך.
    סגור