בארץ

מירב בן ארי תתמודד על תפקיד יו"ר הכנסת מטעם האופוזיציה

מי שחשב כי יו"ר הכנסת היוצא מיקי לוי יוותר בקלות על כסאו הרי שטעה. נדמה כי לוי לא ממהר להתארגן ליציאה מהלשכה ולפנות אותה ליורשו והוא לא לבד. האם האופוזיציה טומנת מלכודת לממשלת נתניהו המדשדשת ומתכננת לטרפד את בחירת יו"ר הכנסת מטעמה?
דוד זולדן | 
מירב בן ארי (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
בתמיכת כל סיעות האופוזיציה המיועדת, ח"כ מירב בן ארי הגישה בקשה להתמודדות על תפקיד יו"ר הכנסת. לאור הפרסומים האחרונים על המועמדים לתפקיד, לאופוזיציה המסתמנת לא נעמו חלק מהשמות שהעלה הליכוד ושלפי תפיסתם התבטאו לא פעם בצורה שאינה ייצוגית ומכבדת את חברי וסיעות הבית.
לפיכך, החליטו חברי האופוזיציה המיועדת להציע לתפקיד את חברת הכנסת בן ארי שכן הידועה בקשרים וביחסים הטובים שלה עם כלל סיעות הבית. האם זו הסיבה האמיתית או שמא מבקשת הממשלה היוצאת לטרפד כל מהלך של ממשלת נתניהו המדשדשת?  
כך או כך יש מי שמגיבה בסיפוק מההחלטה להציב אותה כמועמדת מוסכמת מטעם כל סיעות האופוזיציה, הלא היא ח"כ מירב בן ארי (יש עתיד) ויו"ר וועדת בט"פ לשעבר שאומרת לפני זמן קצר: "אני מודה לראש הממשלה יאיר לפיד ולכל חברי האופוזיציה המיועדת על התמיכה בי לתפקיד יו"ר הכנסת. תפקיד יו"ר הכנסת הוא תפקיד חשוב, ממלכתי ודורש הידברות עם שני צדי הבית, קואליציה ואופוזיציה. אני בטוחה שאוכל למלא את התפקיד בצורה ממלכתית וראויה, הגיע הזמן לאחר כמעט 15 שנה שאישה תמלא את התפקיד הייצוגי יו"ר כנסת ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה