בארץ

נפגעי מייק בן ארי הפגינו נגד הרשות לני"ע

בהפגנה הגדולה ביותר שהייתה מול בניין הבורסה לניירות ערך, התאגדו עשרות אנשים להפגין כנגד הגוף. המפגינים הינם נפגעי איש העסקים מייק בן ארי 
מערכת ice | 
הפגנת עובדי רשות השידור מול משרד ראש הממשלה. עימות של יו"ר ועת הטכנאים בטלוויזיה משה שגב עם שוטר (צילום באדיבות רשות השידור)
היום (רביעי) עשרות אנשים הפגינו מול בניין הבורסה לניירות ערך. המפגינים הינם נפגעי איש העסקים מייק בן ארי, מנכ"ל חברת EGFE, אשר נחשד כי במשך שנים הוא הציע למשקיעים להשקיע, באמצעות חברת פרטית בבעלותו, בקרנות זרות, תוך הטעייתם כי מדובר בהשקעה בטוחה בה התשואה תהיה גבוהה. בפועל, בן ארי התנהל עם הכסף, שנאמד בכ-60 מיליון דולר, כבשלו.
באפריל 2021 בן ארי נעצר בתנאים מגבילים, אך למרות צו איסור יציאה מהארץ, זייף דרכון של מכר וברח מהארץ במאי 2021. ביוני האחרון הוא נעצר כאשר ניסה לחצות את הגבול בין סרביה לבוסניה. המפגינים דורשים מהרשות לניירות ערך להעביר אליהם את הכספים שרשויות החוק הצליחו לשים יד.
בכלכליסט פרסמו כי חלק מהמפגינים אף פרצו לכנס בבורסה לזכרו של איש הרשות אבי דנון ז"ל, פנו ליושבת ראש הרשות ענת גואטה ושאלו אותה: "איך נתת לו לברוח? איך לא ביקשתם צו מעצר לאינטרפול נגדו? איך תפסתם כסף של משקיעים בדיעבד? הוא גנב את הכסף תחת מטריה של רגולטור". גואטה סירבה להשיב והסבירה כי העניין נמצא בחקירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה