בארץ

אלימות קשה בכביש בבני ברק: "יש לי סכין, אשחט לך את הילדים" | צפו

אירוע מזעזע בבני ברק אירע כאשר רוכב אופנוע תקף נהג וחבט באמצעות קסדה- "יש לי סכין, אני אדקור אותך", "אני אגיע אליך הביתה ואשחוט לך את הילדים"-  שוטרי הסיור של תחנת בני ברק - רמת גן עצרו רוכב אופנוע בתקיפה ואיומים על רקע שימוש בדרך בבני ברק; בתום חקירה הוגש כתב אישום בעניינו
מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לפני מספר ימים, במשטרת ישראל התקבל דיווח על אירוע אלימות חריג ברחוב עזרא בבני ברק. כששוטרי הסיור של תחנת בני ברק - רמת גן הגיעו למקום, הוברר כי נהג אופנוע תקף נהג רכב על רקע שימוש בדרך. השוטרים עצרו את החשוד (רוכב האופנוע), בן 19, תושב בני ברק והוא הובא לחקירה בתחנה שבסיומה נכלא.
במסגרת החקירה, נאמר כי הקורבן שנהג ברכב העיר לנהג האופנוע כי נהג בפרעות, ובתגובה, רוכב האופנוע איים עליו באומרו: "יש לי סכין, אני אדקור אותך" וחבט בידו במראה הימנית של הרכב.
בהמשך רוכב האופנוע התקדם, חסם את הרכב וגם נהג הרכב התקדם לאט ופגע באופנוע שנפל. בתגובה לכך, רוכב האופנוע הוריד את הקסדה מראשו ורץ לעבר הרכב, כאשר הנהג נמצא יחד עם בני משפחתו שחלקם קטינים. רוכב האופנוע חבט באמצעות הקסדה ופגע במסגרת חלון הרכב וכתוצאה מכך הקסדה נשברה. בתוך כך, החשוד המשיך באלימות, פתח את הרכב ובעט בנהג והכה אותו. 
 
החשוד לא הסתפק בכך, המשיך לבעוט ברכב ואמר לנהג הרכב "סע, סע מהמקום", ובהמשך, נעצר שוב ליד הרכב וחבט בפניו של הקורבן. כתוצאה ממעשיי החשוד, הקורבן נפגע בפניו ונגרם נזק לרכבו. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת.
צפו בתיעוד:
(קרדיט: דוברות המשטרה)
עם סיומה של החקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א, הגישה כתב אישום נגד החשוד בעבירות תקיפה הגורמת חבלה של ממש, חבלה במזיד ברכב ואיומים וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    10 שנים בכלא (ל"ת)
    חיים 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור