משפט

רשות שוק ההון בהבהרה דרמטית: שלמה אייזיק לא הבריח נכסים

איש העסקים קיבל לידיו בימים האחרונים מכתב מרשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון, לפיו יש בכוונתה להסתפק בהטלת עיצום כספי בלבד לאחר שבדקה את הליך העברת מניות החברה הפרטית לבתו
מערכת ice | 
שלמה אייזיק (צילום יחצ)
אחרי שעלו דיווחים בנושא, רשות שוק ההון מפריכה היום (חמישי) בצורה נחרצת את הטענות שאיש העסקים, שלמה אייזיק, נשיא לשכת סוכני הביטוח בישראל, הבריח נכסים מהחברה שבבעלותו
איש העסקים קיבל לידיו בימים האחרונים מכתב מרשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון, לפיו יש בכוונתה להסתפק בהטלת עיצום כספי בלבד לאחר שבדקה את הליך העברת מניות החברה הפרטית לבתו. 
עו״ד ערן שחם שביט מהרצוג ושות׳ המייצג את איש העסקים שלמה אייזיק: ״אנחנו שמחים שפוזרה עוד עננה תקשורתית וציבורית ביחס למר אייזיק, והתברר שבניגוד לנטען כלפיו, שלא נעשתה על ידו כל הברחת נכסים וכל פעולותיו נעשו במסגרת החוק. קיבלנו לידנו את המכתב של רשות שוק ההון לפיו יש בכוונתה להטיל עיצום כספי על מר אייזיק".
עוד הבהיר: "חשוב לומר כי מדובר בפעולה טכנית פשוטה, שהינה בקשה להיתר, שאחד מעובדי החברה הפרטית של אייזיק שכח לבצע בזמן. הא ותו לא. אין ספק כי לו הפעולה היתה מתבצעת בזמן הרי שהיא היתה מתקבלת ועומדת בכל התנאים לקבלת ההיתר״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה