משפט

ביים התרסקות מטוס כדי לצלם סרטון יוטיוב - עכשיו הגיע העונש

עידן הסלפי והרשתות החברתיות שובר מדי יום שיאים חדשים והסיפור הזה הבא על יוטיובר שכנראה לא יודע גבולות, הוא לא פחות ממטורף ומראה עד לאן אנשים מסוימים מוכנים להגיע, רק כדי לצבור פרסום ברשתות החברתיות
מערכת ice | 
התרסקות מטוס-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
טרוור דניאל ג'ייקוב, אזרח אמריקאי בן 30, הורשע בשיבוש חקירת התרסקות מטוס, לאחר שהצליח להרוס חלק מהשברים והחלקים שהיו בזירה, הממוקמת בהרים שביער הלאומי לוס פאדרס, במחוז סנטה ברברה שבארצות הברית.
ג'ייקוב שיבש את חקירת ההתרסקות ואף פירק את המצלמות שהיו ממוקמות על המטוס הקטן שהתרסק. כל זאת במטרה, תאמינו או לא, כדי לצלם סרטון לערוץ היוטיוב שלו. "ריסקתי את המסוק שלי" היה שמו של הסרטון שהעלה ג'ייקוב לרשת לפני כשנתיים.
מטרתו של הסרטון של ג'ייקוב הייתה לייצר הרגשה כאילו הוא בדיוק ריסק את המטוס שלו אך הספיק לפלוט את עצמו מהמטוס וכאילו הוא מצלם את עצמו בזמן הצניחה מהמטוס. לשם כך השתמש ג'ייקוב ברוב חוצפתו, במקל סלפי ומצנח שהוכן מראש, אותו לבש.
ג'ייקוב הודה בהאשמה של שיבוש החקירה והוא התבקש במהלך חקירתו וניהול התיק נגדו, לשמר את הזירה שאותה הרס. על פי הודאתו, בטרם ביצוע הסרטון הוא טס עם חבר נוסף לאתר ההתרסקות ואסף את המצלמות וחלק מההריסות במטרה לצילום הסרטון. בית המשפט בארצות הברית גזר עליו חצי שנת מאסר ובשנה שעברה, רישיונות הטיסה והצניחה שלו נשללו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה