משפט

הטייס תומך בחמאס וברצח היהודים: חברת התעופה תפטר אותו?

הטייס של חברת 'יונייטד איירליינס' כתב את הפוסט המחריד הבא: ״זוהי התנגדות של עם אמיץ שסבל עשרות שנים של כיבוש, דיכוי, השפלה ורצח. זו לא הייתה מתקפה ללא התגרות, אלא תגובה להתקפות של המשטר הציוני בשנים האחרונות״, בחברה השעו אותו וחוקרים את הדברים שלו כשעתידו על הפרק
מערכת ice |  1
טייס תומך חמאס (צילום shutterstock)
בעוד חברת התעופה האמריקאית ״יונייטד איירליינס״, הודיעה כי היא משעה את הטיסות שלה לישראל וממנה עד להודעה חדשה ולא ממהרת לשוב, היא גם השעתה את הטייס איברהים מוסאלאם לאחר שפרסם פוסט פייסבוק בעד החמאס בעקבות הטבח הנוראי ב-1,200 ישראלים ב-7.10.
הטייס המדובר כתב את הפוסט המחריד הבא: ״זוהי התנגדות של עם אמיץ שסבל עשרות שנים של כיבוש, דיכוי, השפלה ורצח. זו לא הייתה מתקפה ללא התגרות, אלא תגובה להתקפות של המשטר הציוני בשנים האחרונות״

בארצות הברית פורסם כי יונייטד כרגע חוקרת את הפוסט של הטייס המדובר ושוקלים את עתידו והאם לאפשר לו לשבת מאחורי ההגה של החברה, שבה בין היתר גם טסים ישראלים ויהודים.
אם שכחתם, חברה אמריקאית אחרת, אמריקן איירליינס, ביטלה את כל הטיסות שלה לישראל וממנה לארה"ב עד התאריך ה-8 בינואר 2024, בעוד דלתא תחזור אפילו מאוחר יותר, ב-5 בפברואר 2024, זאת אם יתאפשר לבצע את הטיסות בכלל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    SHAME ON YOU (ל"ת)
    SHILLA 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור